حساس‌ترین بازی فصل رئال برابر گرانادا

رئالی‌ها در حالی خود را برای بازی برابر گرانادا آماده می‌کنند که این دیدار را می‌توان مهمترین مسابقه آن‌ها در طول این فصل دانست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی رقابت‌های لالیگا، حساسیت دیدارها نیز بیشتر از پیش می‌شود. بارسلونا که در زمانی نامناسب صدر جدول را به رئال تقدیم کرد، حالا به شدت تلاش می‌کند تا اختلاف ایجاد شده را جبران کند، اما در نهایت همه چیز به رئال بستگی دارد.

از هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و گرانادا روز سه شنبه سی دقیقه بامداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در صورت پیروزی مادریدی‌ها در این مسابقه، کار آن‌ها برای قهرمانی بسیار ساده خواهد شد. البته گرانادا نیز در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که کسب پیروزی می‌تواند آن‌ها را به گرفتن سهمیه اروپایی نزدیک کند.

رئالی‌ها در شرایطی به مصاف گرانادا خواهند رفت که این تیم با انگیزه بسیار زیادی پا به میدان خواهد گذاشت و ممکن است همین مسئله کار را برای شاگردان زیدان سخت‌تر کند. البته زیدان در این مسابقه دنی کارواخال و سرخیو راموس را مجدداً پس از محرومیت در اختیار دارد و با تکیه بر قدرت دفاعی خود، می‌تواند امیدوار به پیروزی باشد.

زیدان و بازیکنانش برای کسب قهرمانی لالیگا نیاز دارند تا از نه امتیاز باقی مانده، پنج امتیاز بگیرند و در این صورت، قهرمانی کهکشانی‌ها مسجل خواهد شد. بدون شک نه تنها مادریدی‌ها بلکه تمامی هواداران این تیم استرس زیادی برای بازی برابر گرانادا دارند چراکه کسب پیروزی در این مسابقه، تا حد زیادی شانس قهرمانی آن‌ها را بالا می‌برد.

کد خبر 433448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.