عرصه مدیریت شهری جولانگاه سیاسی بازی نیست

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عرصه مدیریت شهری جولانگاه سیاسی بازی نیست، گفت: مدیران موفق همیشه و تحت هر شرایطی به فکر ارتقای کیفیت خدمات و کمک به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: تمام توان مجموعه مدیریت شهری باید در خدمت صادقانه به جامعه شهروندی باشد.

وی افزود: باید با دیدی علمی، منطقی و استفاده از تجارب تمامی صاحب نظران در عرصه مدیریت شهری گام برداریم و این موضوع در اولویت کاری شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیریت شهری جای سیاسی بازی نیست، تاکید کرد: به طور حتم افراد موفق همیشه به فکر کمک کردن به دیگران و ارتقا کیفیت خدمات به مردم هستند، اما برخی تنها با حاشیه‌پردازی به دنبال منافع شخصی هستند که با این مساله در شهرداری با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی به خصوص در عرصه مدیریت شهری مناسب نیز بیان داشت: با کاهش هزینه‌ها توانسته‌ایم مدیریت اقتصادی مناسبی را برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی و خدماتی به وجود آوریم و امروز از پیشرفت‌های حاصل شده در آن رضایت‌مند هستیم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه متعلق به همه جامعه شهروندی است که به صورت امانت در اختیار مدیران قرار گرفته است پس باید با تمام توان و با خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی در بین همشهریان از این امانت به نحو شایسته‌ای پاسداری کنیم.

کد خبر 433426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.