آقای قلعه نویی، اتفاقاً شانس آوردی که شهرخودرو گل خورد!

پانصد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اتفاقاً شانس آوردی که شهر خودرو در آخرین ثانیه‌ها گل خورد "عنوان اصلی این روزنامه است که به نقد صحبت‌های قلعه نویی پرداخته است. نویسنده مطلب بر این باور است قلعه نویی برخلاف اینکه پس از تساوی مقابل پارس جنوبی ادعای بدشانس بودن داشت، خیلی خوش شانس بوده که شهر خودرو در آخرین ثانیه‌های دیدارش با سایپا، دروازه‌اش باز شده تا جایگاه دومی سپاهان را از دست ندهد. هر چند که با توجه به اختلاف بسیار اندک بین مدعیان کسب سهمیه، سپاهانی‌ها هر لحظه خطر از دست دادن این جایگاه را دارد.

"سقوط نمی‌کنیم؟ این رتبه‌ها در شأن ما نیست" تیتر دیگری از این رسانه است و اختصاص به صحبت‌های اخیر احسان پهلوان بازیکن ذوب آهن دارد. پهلوان در پاسخ به سوالی در مورد دغدغه سقوط ذوبی‌ها گفته: حاشیه امنیت خوبی به دست آوردیم، ولی بدون تعارف جایگاه ذوب‌آهن اینجا نیست. همیشه مدعی لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و یکی از نمایندگان در آسیا بودیم، اما به خاطر مشکلات و بی‌نظمی‌ها در حال حاضر چنین رتبه‌ای داریم. بالاخره تلاش می‌کنیم تا نتایج لازم را کسب کنیم.

"خرید لوکا به صرفه تر از مربیان ایرانی بود" عنوان پایانی این روزنامه است که در آن صحبت‌های جمشیدی، سخنگوی ذوب آهن آورده شده است. جمشیدی گفته: مربی داخلی مدنظر این باشگاه بوده ولی در نهایت ذوبی‌ها با بهترین قرارداد، با لوکا به توافق رسیدند. او افزوده: این قرارداد بسیار خوب بود و از نظر مالی ارزان‌تر از مربیان داخلی برای ذوب آهن تمام شده است.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 433417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.