آرامستان بندرعباس به شبکه بی‌سیم رادیویی مجهز شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از راه‌اندازی شبکه بی‌سیم رادیویی در مجموعه آرامستان خبر داد.

علیرضا بهمن نژاد بندری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل گسترش فضای بهشت زهرا (س) جهت هماهنگی‌های لازم در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برای ارتباط سریع و مناسب بین واحدهای مختلف خصوصاً واحد خدمات متوفیان، حراست، مرکز هماهنگی و کنترل اعزام خودروهای حمل متوفی و ساختمان غسالخانه در بهشت زهرا (س) این امر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از سال گذشته پیگیری مجوزهای لازم برای راه اندازی فرکانس بی‌سیم آغاز که در سال جاری با خرید دو دستگاه بی سیم مادر و تعدادی بی‌سیم‌های دستی و تجهیزات لازم این امر محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این سازمان یک مجموعه خدماتی در حوزه تغسیل و تدفین اموات است که در چند سال اخیر به جهت انجام خدمات هر چه بهتر به شهروندان فعالیت‌های فرهنگی، اجرایی و عمرانی را به وظایف قبل اضافه کرده، گفت: راه اندازی این تجهیزات با هدف تسریع در خدمات رسانی، تسهیل در ارتباطات به ویژه در زمان‌های خاص بحران و کاهش در هزینه تلفن همراه پرسنل صورت گرفته است.

وی در خصوص اجرای گام دوم راه اندازی بی‌سیم گفت: در آینده نزدیک علاوه بر مرکز هماهنگی و اعزام خودروهای حمل متوفی سازمان آرامستان به دنبال آن هستیم که تمام خودروهای این مرکز به جهت ارتباط گیری و نظم در تردد و کنترل به بی‌سیم‌های خودرویی مجهز شوند.

بهمن نژاد بندری ادامه داد: هدف خدمات هر چه بهتر و مناسب‌تر به شهروندان است که به تازگی نزدیکان خود را از دست داده و از نظر ذهنی و روحی دارای شرایط مناسبی نیستند، وظیفه خود می‌دانیم به نحوی خدمات خود را ارائه دهیم که خانواده‌ها را به عنوان یک خادم و حامی در کنار خود دیده و به جز غم از دست دادن عزیز خود دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی یادآور شد: در خصوص اجرای گام اول راه اندازی بی سیم و نصب دوربین‌های مداربسته ضمن اینکه موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود باعث ایجاد نظم و حفظ امنیت و هوشمند سازی محوطه به وسیله پایش تصویری که قبلاً اجرا شده و برقراری این طرح‌ها به صورت زنجیره‌ای و متصل به هم در نهایت موجب راحتی، آسایش و امنیت مراجعان و زائران اهل قبور را فراهم می‌آورد

کد خبر 433411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.