هوشمندسازی تقاطع‌های شهرکرد

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به هوشمندسازی تقاطع‌های سطح شهر، گفت: این طرح نیز در دست اقدام است و ۱۵ تا ۲۰ درصد مراحل آن نیز انجام شده است، امسال قسمت عمده‌ای از تقاطع‌های سطح شهر هوشمند می‌شود.

پیمان محقق، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مطالعات و اجرای تقاطع غیر همسطح در میدان معلم و تقاطع کاشانی برای سال جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت: پس از تکمیل مطالعات با مشارکت سرمایه‌گذاران نسبت به اجرا اقدام می‌کنیم.

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: انجام مطالعات تقاطع غیر همسطح میدان معلم حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید اعتبار مجزا برای آن در نظر گرفته شود، اما اکنون در حال ادامه مراحل این طرح مطالعاتی هستیم؛ البته رایزنی‌ها برای اجرای پروژه هم در دست انجام است.

محقق اضافه کرد: اصلاح هندسی، رفع گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه خیز نیز در برنامه شهرداری قرار دارد که امسال برای این منظور دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص هوشمندسازی تقاطع‌های سطح شهر، گفت: این طرح نیز در دست اقدام است و ۱۵ تا ۲۰ درصد مراحل آن نیز انجام شده است، امسال قسمت عمده‌ای از تقاطع‌های سطح شهر هوشمند می‌شود.

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته اعتباری در حدود ۳۰۰ میلیون تومان به هوشمندسازی تقاطع‌ها اختصاص داده شد، گفت: امسال اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به منظور اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

محقق افزود: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح مانند فیبرنوری در سنوات گذشته آماده شده که چندین میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است.

وی گفت: سال گذشته قسمت‌هایی از سیستم برق اضطراری پشتیبان برای تقاطع‌های سطح شهر انجام شده و بخش‌هایی نیز امسال تکمیل خواهد شد تا در نهایت هنگام قطع برق در ساعت‌های اوج مصرف، چراغ‌ها خدمات رسانی کنند؛ سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار به این امر تخصیص داده شد و امسال حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل آن نیاز است.

کد خبر 433404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.