حاصل تعامل ارتش با شهرداری توسعه اصفهان است

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: با تأکید بر اینکه بدون مشارکت هیچ توسعه‌ای برای شهر رقم نخواهد خورد، افزود: ارتش همواره تعامل خوبی با شهرداری داشته که هدف از آن خدمت به مردم برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر محسن آذرافروز امروز _یکشنبه ۲۲ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه شش با بیان اینکه بیشترین اراضی نیروی زمینی کشور در اصفهان قرار دارد که این موضوع از ویژگی‌های منحصر به فرد ارتش در منطقه اصفهان است، اظهار کرد: همواره ارتش، شهرداری، مسکن و شهرسازی و سایر نهادها و ارگان‌ها مشارکت، تفاهم و توافق‌های صد درصدی دارند که اگر چنین نبود اصفهان تاکنون توسعه‌ای نیافته بود.

وی با تأکید بر اینکه بدون مشارکت هیچ توسعه‌ای برای شهر رقم نخواهد خورد، افزود: ارتش همواره تعامل خوبی با شهرداری داشته که هدف از آن خدمت به مردم برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها است.

ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتش در تمام صحنه‌ها، مشکلات و حوادثی همچون سیل، زلزله در تمام نقاط کشور یاری رسان بوده و در استان اصفهان نیز مصادیق همکاری آن با سایر ارگان‌ها بسیار زیاد است که از جمله آن‌ها می‌توان به تفاهم با شهرداری برای اجرای خیابان کمکی ارتش به منظور کاهش ترافیک سه راه حکیم نظامی تا سه راه سیمین اشاره کرد.

وی گفت: ادامه اتوبان شهید همت از جمله طرح‌هایی بوده که ارتش پیشگام آن بود و پیشنهاد اجرای آن را مطرح کرد؛ همچنین اجرای حلقه حفاظتی شهر که کاهش ترافیک غرب اصفهان را رقم خواهد زد حاصل تعامل ارتش با شهرداری است.

امیر آذر افروز با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کرد که منافع ارتش و شهرداری حفظ شود، تأکید کرد: از شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی درخواست می‌کنیم در تصمیمات کلان و راهبردی توافق‌ها را سرعت ببخشند.

کد خبر 433378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.