درخشش اصفهان در حوزه شهرسازی کشور/مسیر شورای پنجم ایجاد عدالت فضایی در شهر

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم مسیر حرکت برمبنای ایجاد عدالت فضایی و توجه به تمام مناطق توسعه یافته و حاشیه شهر با ایجاد پروژه‌های کلان، منطقه‌ای و محله‌ای بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز _یکشنبه ۲۲ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه شش اظهار کرد: اگر همدلی و هم سویی در میان نهادها، مؤسسات و سازمان‌هایی که تأثیرگذار در امر پیشرفت کشور هستند وجود نداشته باشد پروژه‌های مهم عملیاتی نخواهد شد.

وی با قدردانی از شهرداری و مناطق ۱۵ گانه برای انجام اقدامات و فعالیت‌های ارزنده در شهر تصریح کرد: از ابتدای شورای پنجم مسیر حرکت بر مبنای ایجاد عدالت فضایی و توجه به تمام مناطق توسعه یافته و حاشیه شهر با ایجاد پروژه‌های کلان، منطقه‌ای و محله‌ای بوده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان اصفهان ادامه داد: آغاز عملیات احداث پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید کشوری نمونه بارز این اقدامات ارزشمند و فرامنطقه‌ای است.

وی اظهار کرد: هر هفته شاهد افتتاح چندین پروژه و کلنگ زنی از پروژه‌های جدید در شهر هستیم که این اقدامات در راستای توسعه شهر انجام می‌شود.

طغیانی تصریح کرد: اصفهان برای همه نصف جهان و برای ما همه جهان است؛ بنابراین تلاش می‌کنیم که این شهر به قله‌های افتخار بیش از گذشته دست یابد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه اصفهان در حوزه شهرسازی و معماری همچنان در کشور می‌درخشد، ادامه داد: این درخشش به دلیل همت مدیران شهری و همراهی سایر نهادها و مشارکت و همکاری مردم رقم خورده است.

کد خبر 433377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.