هدیه‌ی ویژه‌ ستاره سابق سپاهان به عادل فردوسی پور

مهاجم و ستاره سابق تیم فوتبال سپاهان و فعلی تراکتور تبریز، پیراهن خودش را با امضای همه‌ بازیکنان هم‌تیمی‌اش، تقدیم عادل فردوسی پور کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به جرأت می‌توان گفت عادل فردوسی پور شخص محبوب رسانه‌ای کشورمان است. کسی که برنامه‌اش را از دست داد، اما مردم پس از یک سال، دوری از تلویزیون، همچنان برای بازگشت او بی‌تابی می‌کنند.

به تازگی ساسان انصاری بازیکن فعلی تراکتور تبریز که سابقه حضور در سپاهان را هم دارد، عکسی از ملاقاتش با عادل فردوسی پور را منتشر کرده و با نوشتن متنی احساسی، خواستار برگرداندن این مجری محبوب به رسانه ملی شده است.

روز گذشته استقلال در جریان بازی لیگ برتر به مصاف قرمزپوشان تبریزی رفت و به همین دلیل ساسان انصاری از فرصت استفاده کرد و ملاقاتی را با عادل فردوسی پور ترتیب داد.

او با تقدیم پیراهن شماره نود خود به عادل فردوسی پور که در تراکتور آن را می‌پوشد در توئیتر خود نوشت:

" موهای سفید شدش بیشتر از هر چیز دیگرش توی سلام علیک اولیه متحیرم کرد و نمایان بود برایم حتی بیشتر از همین لبخند همیشگی دوستداشتنیش!!!

چرا؟ واقعاً چرا؟ نابغه‌ای که همه ما محروم شدیم از دیدن هفتگی نبوغ و هوش و کاراکتر پر ابهتش. به چه قیمتی؟ عادل فردوسی پور فرزند پاک و نجیب و منحصر به فرد این سرزمین عزیز می‌باشد و فکر می‌کنم تا الان هم به خوبی نشان داده که چقدر خاک وطن و مردمش برایش عزیز هستند و خط قرمزش می‌باشند. بیایید قدردان این همه نجابت و وفاداری و انسان واقعی بودنش باشیم، لطفاً، خواهشا عادل عزیز ما را به خانه‌های ما برگردانید و مطمئن باشید ما سپاسگزارتان خواهیم بود، بیایید غبار غم از چهره‌اش و این لبخند زیبایش بردارید و دلشکستگی را مرهمی باشید، لطفاً لطفاً لطفاً

پ ن: فرصتی پیش آمد که پیراهن شماره ۹۰ پارسال که بعد از گلزنی با نشان دادنش خواستار برگرداندن برنامه نود بودم را با امضای تمام بازیکنان تراکتور تقدیم کردم به عادل فردوسی پور عزیز که بداند ما همیشه کنارش هستیم"

کد خبر 433366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.