برگزاری دوره آموزش سواد رسانه‌ای در ساری

اولین دوره آموزش سواد رسانه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه خبرنگاران ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا، حسین مرتضوی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری با اشاره به آغاز دوره آموزشی سواد رسانه‌ای، اظهار کرد: اولین دوره آموزشی برای گروه‌های سنی و تحصیلی مختلف در کنار آموزش برای خبرنگاران و همکاران روابط عمومی‌های شهرداری ساری با این موضوع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجهه با ویروس کرونا، در محل خانه خبرنگاران شهرداری ساری آغاز شد.

وی به لزوم افزایش آگاهی و ارتقا سطح سواد رسانه‌ای شهروندان اشاره کرده و گفت: بر این اساس مدیریت ارتباطات شهرداری ساری با استفاده از ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری که در اختیار دارد، اولین دوره مجموعه آموزش‌هایی را تحت عنوان سواد رسانه‌ای برای گروه‌های سنی و تحصیلی مختلف برای شهروندان در کنار آموزش برای خبرنگاران و همکاران روابط عمومی‌های شهرداری ساری با این موضوع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجهه با ویروس کرونا، در محل خانه خبرنگاران شهرداری ساری برگزار آغاز کرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری افزود: فراخوان ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در این دوره‌های آموزشی انجام شده و دوره آموزشی با استفاده از اساتید مجرب و متعهد در خانه خبرنگاران آغاز شد.

مرتضوی ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای برای شهروندان، همکاران مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه برنامه ریزی شده است.

کد خبر 433350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.