نصب المان‌هایی با محوریت دوچرخه/آغاز پویش حذف پلاستیک در اهواز

در این بسته خبری از اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله تا پرداخت حق بیمه رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز و رونق صنعت گردشگری در شهر بستک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ممنوعیت برگزاری مراسم عمومی در آرامستان‌های زنجان

بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان به رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان، برگزاری مراسم عمومی در آرامستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

آغاز بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار بندرعباس

علی عامری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از آغاز بهره‌برداری میدان جدید میوه و تره‌بار با جابجایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم به این محل خبر داد.

استانداردسازی پیاده راه‌های ساری

مرتضی بربسته، رئیس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: پیاده روسازی مسیر خیابان توانبخشی به سمت میدان شهدا و خیابان آرامگاه ملأ مجدالدین به پایان رسیده و هم اکنون این عملیات در خیابان مازیار و میدان شهدا به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله

مسعود دهبانی، مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله با دو ورودی برای تفکیک زباله‌های خشک و تر برای اولین بار در شهر همدان در ۴ نقطه از منطقه یک اجرا شد.

آغاز پویش حذف پلاستیک در اهواز

با آغاز پویش حذف پلاستیک، کیسه‌های پارچه‌ای در بازارچه‌های باغچه شهرداری اهواز توزیع شد.

پرداخت حق بیمه رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز

ایمان غنی زاده، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز گفت: به منظور حمایت از ناوگان بخش خصوصی ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان بخش خصوصی توسط دولت پرداخت می‌شود.

نصب المان‌هایی با محوریت "یزد شهر دوچرخه‌ها"

محمد صفدرپور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از نصب المان‌هایی با محوریت "یزد شهر دوچرخه‌ها" همزمان با سالروز ثبت شهر تاریخی یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو خبر داد.

ماسک و دستکش‌های رها شده معضلی برای پاکبانان شهرکرد

محسن صفا، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد ماسک و دستکش‌های رها شده در سطح شهر را معضلی برای پاکبانان خدمات شهری شهرداری‌شهرکرد دانست و گفت: پاکبانان در صف‌اول نظافت شهری و بیشتر از دیگر افراد در معرض آلودگی و ویروس قرار دارند.

رونق صنعت گردشگری در شهر بستک

سید بدر آل عبائی، شهردار بستک گفت: با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طرح مطالعاتی بناهای تاریخی شهر انجام و اطراف بناهای تاریخی محوطه‌سازی شده و محیطی مناسب برای بازدید گردشگران ایجاد شده است.

کنترل کرونا با مشارکت مردم ممکن است

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز با هشدار جدی نسبت به شدت گرفتن شیوع کرونا ویروس در جامعه و تأثیر بالای استفاده از ماسک در قطع زنجیره انتقال این بیماری، خاطرنشان کرد که عبور از پیک کرونا تنها با مشارکت کامل شهروندان امکانپذیر خواهد بود.

کد خبر 433318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.