آزمون دکتری ۹۹ با حضور بیش از ۱۱ هزار داوطلب اصفهانی

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: تعداد داوطلبان آزمون دکتری استان اصفهان ۱۱ هزار و ۱۴۱ نفر است که از این تعداد پنج هزار و ۴۲۹ نفر را خانم‌ها و ۵ هزار و ۷۱۲ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

محمدرضا ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعداد داوطلبان آزمون دکترا استان اصفهان ۱۱ هزار و ۱۴۱ نفر است که در شهر اصفهان و شهرستان کاشان به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی حوزه‌های برگزاری آزمون دکترا در شهر اصفهان هستند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: از ۱۱ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب آزمون دکترا، پنج هزار و ۴۲۹ نفر یعنی حدود ۴۷.۸ خانم‌ها و ۵ هزار و ۷۱۲ نفر یعنی ۵۱.۳ آقایان هستند.

ایروانی تصریح کرد: سازمان سنجش تاکنون آماری در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا در استان اصفهان ارائه نکرده است، اما به منظور تأمین سلامت داوطلبان، امسال فاصله صندلی‌ها دو برابر شده و به همین دلیل تعداد حوزه‌های امتحانی نیز به دو برابر افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: سال‌های قبل آزمون دکترا در پنج ساختمان دانشگاه اصفهان برگزار می‌شد، اما در حال حاضر این آزمون در ۱۰ ساختمان برگزار می‌شود و فضاهای حوزه‌های برگزاری نیز آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضدعفونی می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: داوطلبان و عوامل اجرایی حتماً باید از ماسک استفاده کنند و با ماسک وارد حوزه امتحانی شوند؛ در مرحله ورود به حوزه‌های امتحانی نیز سعی شده تا فاصله میان داوطلبان رعایت شود.

ایروانی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان آزمون دکترا نسبت به سال‌های قبل تفاوت محسوسی نداشته است، افزود: آزمون دکترا امسال در ۱۰ ساختمان دانشگاه اصفهان شامل دانشکده ادبیات، دو ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده شیمی، دانشکده فیزیک، دانشکده ریاضی و آمار، ساختمان شهید بهشتی دانشکده زبان، دو ساختمان فناوری‌های نوین و زیست شناسی (علوم یک و دو سابق) و ساختمان علوم تربیتی جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 433311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.