حذف گردش فیزیکی پرونده‌های املاک در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از حذف گردش فیزیکی پرونده‌های املاک مبتنی بر میز خدمت در این منطقه خبرداد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تکریم شهروندان، کاهش مراجعات حضوری، انجام سریع، دقیق و قابل پیگیری درخواست‌ها به صورت الکترونیکی از اهداف اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان پس از ثبت درخواست در شهرداری می‌توانند گردش الکترونیکی پرونده شهرسازی خود را از طریق سایت www.esup.isfshsn.ir در قسمت پیگیری درخواست مشاهده کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از کسب رتبه برتر منطقه ۱۰ با رشد ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده شاهد رشد ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی نسبت به سال ۹۷ بوده‌ایم که دستاوردهای بسیار بزرگی برای شهرداری اصفهان همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ با همت کارکنان در حوزه‌های مختلف شهرداری به ویژه حوزه عمران رویدادهای خوبی در منطقه ۱۰ رقم خورد، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۰ پروژه عمرانی در این منطقه فعال بود و با توجه به پیش‌بینی‌ها، اعتبارات مورد نظر پرداخت شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رشد ۸۲ درصدی اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سال ۹۷ بوده‌ایم که دستاوردهای بسیار بزرگی برای شهرداری اصفهان همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همواره توصیه شهردار اصفهان به مدیران مناطق نگاه ویژه و خاص به محلات کمتر برخوردار و توزیع عادلانه امکانات و خدمات است؛ به همین دلیل و بر اساس شناخت دقیق از منطقه ۱۰ و محلات ۱۷ گانه آن پروژه‌هایی که رفع کننده نیازهای مردم بود، اجرا شده و شاهد اثرگذاری آنها هستیم.

کد خبر 433295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.