شهروندان اصفهان در تامین ماسک مشکل دارند

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ماسک مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا است اما در این شرایط شاهد افزایش قیمت آن هستیم که این موضوع مشکلاتی برای شهروندان در تأمین ماسک به‌وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی (یکشنبه) در یکصد و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شیوع کرونا هرروز جان تعداد زیادی از شهروندان را تهدید کرده و اگر این رویه ادامه پیدا کند می‌تواند وضعیت را به حد بحران برساند.

وی افزود: ماسک مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا است اما در این شرایط شاهد افزایش قیمت آن هستیم که این موضوع مشکلاتی برای شهروندان در تأمین ماسک به‌وجود آورده که نیاز است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به موضوع قیمت‌گذاری آن ورود کند.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روز گذشته یکی دیگر از همکاران صدیق و فداکارمان، شهید مدافع سلامت دکتر سید محمد موسوی متخصص اطفال را در اثر کرونا ازدست دادیم.

وی ادامه داد: وی متولد شهرستان اردستان و شهر زواره بود و مدت‌ها مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان و ریاست بیمارستان کاشانی اصفهان را برعهده داشت و پس از آن در بخش کودکان بیمارستان امین فعالیت می‌کرد.

جوادی خاطرنشان کرد: دکتر موسوی دومین شهید مدافع سلامت شهر اصفهان پس از دکتر سعید حقیقی و نمونه کاملی از یک پزشک متعهد، متخصص و تلاشگر بود و برای مداوای بیماران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: از مردم ایران مخصوصاً مردم اصفهان خواهشمندم با رعایت اصول بهداشتی، فاصله مناسب فیزیکی و استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باعث کاهش سیر صعودی بیماری و محفوظ ماندن خود و خانواده‌هایشان از این بیماری شوند.‌

کد خبر 433280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.