امدادرسانی به ۶۰۶ متأثر از سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی هلال احمر به ۶۰۶ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد باقری با ارائه گزارش سیل و آبگرفتگی طی ٤٨ ساعت گذشته در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در مدت یادشده و با تلاش ۲۹ تیم عملیاتی امداد و نجات (۹۰ امدادگر و نجاتگر هلال احمر) به متاثران از سیل و آبگرفتگی در ۱۹ شهر و روستای این سه استان امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این خدمات رسانی امدادی، نیروهای امدادرسان هلال احمر با برپایی ۱۱ دستگاه چادر امدادی در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی ۴۶ نفر از سیل زدگان را اسکان اضطراری و موقت داده و به منظور کاهش یا پیشگیری از سوءتغذیه آنان در شرایط اضطراری عمومی ۷۳ بسته غذایی و ۵۸ تخته پتو در میان آنان توزیع کرده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد: سلسله عملیات امدادرسانی به سیل زدگان در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی با قوت و جدیت تمام ادامه دارد و امدادگران در حال رفع نیازهای اساسی سیل زدگان در زمینه‌های امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری هستند.

بنا به گزارش جمعیت هلال احمر کشور، محمدی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 433264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.