اجرای مسیر ویژه دوچرخه در خیابان طبرسی شمالی مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای مسیر ویژه دوچرخه در خیابان طبرسی شمالی خبر داد و گفت: در این خیابان حدفاصل میدان فجر تا طبرسی ۴۳ مسیر ویژه دوچرخه احداث خواهد شد.

به گزارش ایمنا، هادی عطارزاده طوسی اظهار کرد: طرح تهیه شده شامل خیابان طبرسی یک تا ۱۷ بوده که در حال حاضر پروژه از خیابان طبرسی یک تا ۱۳ در حال انجام است و تا پاییز به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مابقی این پروژه در سال آینده انجام خواهد شد، تاکید کرد: کل مسیر پیش بینی شده هزار و ۴۰۰ متر است که امسال یک‌هزار متر آن انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای طرح انضباط ترافیکی در شهر خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای قانون ۱۰۸ برنامه ششم توسعه تفاهم نامه اجرایی بین پلیس راهور و شهرداری مشهد منعقد شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا با رانندگان متخلفی که در پیاده روها و مسیر ویژه دوچرخه پارک می‌کنند با شدت و حدت بیشتری برخورد خواهد شد.

عطارزاده طوسی با بیان اینکه خودروهای پارک دوبله و متوقف در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و حریم تقاطع‌ها برخورد قاطع‌تری خواهد شد، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در آرامش و آسایش شهر کوشا باشند.

کد خبر 433263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.