کاهش ترافیک سبزوار با بهره‌برداری از بزرگراه ابریشم

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سبزوار گفت: در سال جاری اتصال بزرگراه ابریشم غربی جهت توزیع و کاهش بار ترافیکی درون شهری برقرار می‌شود که علاوه بر ایجاد زمینه برای دسترسی سریع‌تر افراد به مقصد، سبب کاهش بار ترافیکی می‌شود.

فواد سحابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مهم‌ترین طرح عمرانی ترافیکی امسال شهرداری سبزوار احداث بزرگراه ابریشم غربی است؛ احداث انتهای بلوار شهدای کوشک نیز از دیگر برنامه‌های عمرانی شهرداری در این حوزه است.

وی افزود: در سال جاری اتصال بزرگراه ابریشم غربی جهت توزیع و کاهش بار ترافیکی درون شهری برقرار می‌شود که علاوه بر ایجاد زمینه برای دسترسی سریع‌تر افراد به مقصد، سبب کاهش بار ترافیکی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سبزوار ادامه داد: دلیل این اتصال کاهش بار ترافیکی و دسترسی سریع‌تر به مقصد سفر برای شهروندان و مسافران است؛ طرح نیمه تمام انجام مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر سبزوار است نیز در حال انجام است.

سحابی با بیان اینکه از تکمیل بخش دیگری از سیستم پایش تصویری این شهر در سال ۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال قصد داریم با استفاده از تجهیزات نوین و هوشمند به حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر سبزوار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از این تجهیزات هوشمند و جدید در حمل و نقل اثرگذار است، اضافه کرد: در شهر سبزوار طرح زوج و فرد اجرا نمی‌شود؛ حدود ۳۰ درصد پایش تصویری در شهر اجرا شده است و اگر طرح‌های پیش رو به خوبی اجرا شود، میزان پوشش سامانه پایش تصویری شهر به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

کد خبر 433256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.