شهروندان نجف‌آبادی از منزل پیگیر امور شهری باشند

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجف‌آباد گفت: امکان ثبت و پیگیری امور شهروندان در رابطه با مدیریت شهری به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

سید محمد ابراهیم احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی سامانه نوبت دهی بازدید در شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: شهرداری از پر مراجع ترین دستگاه‌های اجرایی است، به همین دلیل پس از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی لازم بود تا تمهیداتی برای کاهش مراجعات مردمی اتخاذ شود.

وی افزود: از این پس شهروندان نجف‌آبادی در هیچ‌یک از مراحل اداری در رابطه با شهرداری برای دریافت نوبت بازدید نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق اینترنت خانگی و یا تلفن همراه درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجف‌آباد ادامه داد: در این سامانه که به صورت آزمایشی در منطقه یک شهرداری نجف‌آباد راه‌اندازی شده است، شهروندان نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری ندارند و می‌توانند از طریق درگاه الکترونیک www.najafabad.ir درخواست‌های خود را ثبت کنند و در مرحله بعد پس از بررسی درخواست‌ها توسط مسئولان بایگانی، از طریق پیامک زمان بازدید به مالکان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 433235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.