مدیریت شهری وظیفه دارد آلام شهروندان را التیام بخشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز زندگی بر مردم سخت و دشوار بوده و مدیریت شهری وظیفه دارد آلام شهروندان را ترمیم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تاکید بر لزوم توجه به حقوق شهروندان، اظهار کرد: در این شهر هیچ‌کس نباید بابت ارتباط با نمایندگان خود در شورای شهر احساس ترس و نگرانی داشته و نباید احدی از شهروندان بابت این ارتباط خود با اعضای شورا مورد سرزنش و مواخذه شده یا امور آنها در دست‌اندازهای معمول قرار گیرد.

وی افزود: هنوز اندک کسانی هستند که پیگیری امور مردم را برنمی‌تابند، از سرگردانی و درماندگی مردم لذت می‌برند و هیچ‌گاه اراده وداع با این رفتار مسموم را ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بارها از زبان شهردار و مدیران اخلاق‌مدار شهرداری توجه به شأن و جایگاه مردم را شنیده‌ایم و این مدیران خود در مواجه با مردم با سعه‌صدر و بردباری برخورد می‌کنند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: امروز زندگی بر مردم سخت و دشوار بوده و مدیریت شهری وظیفه دارد آلام شهروندان را التیام بخشد نه اینکه با غفلت نمک بر زخم آنان بپاشد بنابراین لازم است با استفاده از ابزارهایی که داریم نهایت تلاش را برای حل مشکلات به‌کار گیریم.

نصراصفهانی با بیان اینکه باید اقشار آسیب‌پذیر را بیش از دیگران یاری کنیم، خاطرنشان کرد: از بازرسی شهرداری می‌خواهیم نسبت به شناسایی کارمندانی که به امور شهروندان و تکریم آنان توجه می‌کنند، اقدام کرده و از آنان تقدیر به عمل آید.

شهرداری از حوادث کشور فرصت‌سازی کرد

وی با استقبال از توجه مجموعه شهرداری به ظرفیت‌های موجود در کشور و فرصت‌سازی از آن‌ها، گفت: نمونه شایسته این فرصت‌سازی، توجه و ورود جدی به حوادث غیرمترقبه کشور و استمرار این توجه در جشن هم‌پیوندی با شهر بنت استان سیستان و بلوچستان بود که قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برنامه‌هایی از این دست تجلی مهمان‌نوازی اصفهانی‌هاست و اصفهان که در تمامی مراحل پیشگام بوده نیاز است در ارتباط بیشتر با دیگر شهرها تلاش کند.

وی با بیان اینکه با مجموعه تلاش‌های اخیر، مردم در جریان اقدامات شهرداری در عرصه‌های مختلف قرار می‌گیرند، اضافه کرد: همگی باید در این زمینه کمک کرده و برای تزریق امید بیشتر به شهروندان در تلاش باشند.

همراهی در طرح جامع بر غنای آن می‌افزاید

نصراصفهانی با اشاره به نقش تأثیرگذار طرح جامع اصفهان بر ۱۰ سال آینده اصفهان، ادامه داد: امیدوارم کسانی که صاحب‌نظر بوده و دل در گرو اصفهان دارند بیش از گذشته دست‌اندرکاران و مسئولان را در این زمینه یاری کنند.

وی با بیان اینکه کمک در این زمینه بر غنای این برنامه افزوده و آینده شهر را تضمین می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهردار اصفهان و مدیران شهرداری می‌خواهم بیش از گذشته به این موصوع ورود کنند.‌

کد خبر 433219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.