روزنامه‌های ورزشی ۲۲ تیر ؛ جنگ سرد سهمیه

در هفته‌ای که پرسپولیس در آن با یک گل ماشین سازی را شکست داد، مدعیان کسب عنوان قهرمانی همه مقابل رقبای خود متوقف شدند تا رقابت برای قهرمانی برای این تیم‌ها جای خود را به رقابت برای سهمیه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۲ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "حسرت فرهاد" به متوقف شدن استقلال مقابل تراکتور پرداخت، تساوی که به حسرت فرهاد مجیدی برای پیروزی بعد از دوران قرنطینه امتداد بخشید.


"گل" با عنوان"پوکر را اسنپ فرستادند" به توقف استقلال، تراکتور، سپاهان و شهرخودرو در راه قهرمانی پرداخت، نتیجه‌هایی که جام قهرمانی فصل نوزدهم لیگ برتر را بیش از پیش به باشگاه پرسپولیس نزدیک کرد.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ترابی و نورالله‌ی قرارداد دارند پیشنهاد رسمی هم ندارند" به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان از زبان سخنگوی این باشگاه پرداخت، کسی که مدعی شده است پرسپولیس با بشار رسن نیز به زودی تمدید می‌کند.


"خراسان ورزشی" با عنوان "شلیک‌های سه امتیازی " به نقش پررنگ مهدی ترابی در پیروزی‌های پرسپولیس پرداخت، کسی که به طور مستقیم روی گرفتن ۱۵ امتیاز نقش داشته است و یکی از مهره‌های اصلی قهرمانی احتمالی سرخ‌پوشان به شمار می‌رود.
"ایران ورزشی" با عنوان"تساوی خسته" به تساوی استقلال مقابل تراکتور پرداخت، تساوی که در اوج خستگی و ناآمدگی استقلالی‌ها رقم خورد.


"هواداران پرسپولیس" با عنوان"شرایط سخت، سخت‌تر شد" به کار سخت نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، مسابقاتی که احتمالاً فصل جاری آن تلخ‌ترین فصل نمایندگان ایران لقب بگیرد.


"صدای سپاهان" با عنوان "فاصله اجتماعی با صدر را بیش از حد حفظ کردید " به انتقاد علیه تساوی‌های ادامه دار طلایی پوشان در لیگ برتر پرداخت، نتایجی که به قول قلعه نویی عملاً جنگ برای قهرمانی را به پایان رسانده است.


"سبز سبزم" با عنوان "درخشش مارکو بقیه تیم‌ها را به طمع می‌اندازد با او سریعاً تمدید کنید" به درخشش مهاجم خارجی ذوب آهن پرداخت، کسی که به توصیه این روزنامه باید به هر نحوی در ذوب آهن ماندنی شود.

کد خبر 433215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.