تسریع در احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری

شهردار ساری از خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه نیروگاه زباله‌سوز این شهر خبر داد.

عباس رجبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اجرای پروژه "پل تا پل" که از پل کابلی تا پل شهید نوری را شامل می‌شود از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری است، اظهار کرد: این پروژه به طول دو هزار و ۶۰۰ متر و عرض ۲۶.۵ متر احداث می‌شود و در حال حاضر هزینه اجرای آن بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با اجرای آن، پل کابلی به زغالچال وصل می‌شود.

وی با اشاره به روند پیشرفت مراحل اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز ساری، تصریح کرد: در یک سال گذشته بارها شاهد کم کاری و قصور در جمع‌آوری زباله‌ها از سوی مجریان و متولیان این بخش بودیم، اما در حال حاضر شهرداری ساری تعداد ۲۲ دستگاه مخصوص حمل زباله خریداری کرده تا این فرایند ساماندهی این کار را تسریع ببخشد.

شهردار ساری احداث جاده سلامت را از دیگر طرح‌های مهم شهرداری این شهر برشمرد و گفت: عملیات عمرانی فاز نخست این جاده در منطقه جنگلی سکوتپه در منطقه سه شهری به طول چهار کیلومتر و عرض ۲.۵ متر اجرا می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: ارائه طرح بزرگ زیرگذر ساری که از میادین اصلی شهر عبور می‌کند توسط سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفته است، برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شورای اسلامی شهر تصویب شده است.

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری فاز دو میدان ابن شهر آشوب، گفت: تکمیل فاز سوم این پروژه با هدف احیای بافت فرسوده و با رویکرد حفظ معماری بومی و اسلامی در ضلع شمال شرقی به همت و عزم جدی مدیریت شهری در حال انجام است.

کد خبر 433212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.