سلاخی دندانپزشک خرم‌آبادی در مطبش

سقوط مرگبار در دره گرمسار، سلاخی شدن دندانپزشک در مطبش، له شدن مرد زیر اتاق کامیون حمل شن، مرگ تلخ کودک در اثر غرق شدگی در رودخانه، مرگ دلخراش جوان زیر چرخ‌های کمباین، سوختن چهار نفر در تصادف مرگبار، کشف جسد مردی در انبار میوه و بازداشت ۱۷ گنده لات مسلح در دزفول را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس راه استان سمنان از سقوط یک پیکان وانت به دره و مرگ در دم چهار سرنشین آن در یکی از محورهای روستایی این استان خبر داد و گفت: این سانحه جاده‌ای در یکی از محورهای روستایی در شهرستان گرمسار اتفاق افتاده است.

تقی کبیری با بیان اینکه متأسفانه در این سانحه یک خودروی پیکان وانت به یکی از دره‌های راه روستایی قالیباف سقوط و مرگ چهار سرنشین این وانت بار را رقم زد، تصریح کرد: با توجه به نظر کارشناسی پلیس در خصوص این سانحه، علت وقوع این حادثه رانندگی توسط پلیس راه استان در دست بررسی است.

سلاخی دندانپزشک خرم‌آبادی در مطبش

یک مقام ارشد انتظامی گفت: شب گذشته رضا طولابی یک دندانپزشک خرم‌آبادی در مطبش به قتل رسید، گفته می‌شود فرد یا افراد ناشناس او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه پلیس در محل حاضر شد و کارآگاهان در حال بررسی حادثه جهت پیدا کردن سرنخی از قاتل یا قاتلین هستند.

مرد مشهدی زیر اتاق کامیون حمل شن له شد

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از حادثه منجر به فوت راننده سواری پژو در پی واژگونی کامیون حمل شن روی این خودرو در جاده مشهد به فریمان خبر داد و گفت: در پی اعلام سانحه رانندگی منجر به واژگونی کامیون بنز حامل شن روی یک دستگاه خودروی سواری پژو و محبوس شدن راننده زیر بار کامیون، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ را به همراه جرثقیل سنگین ایستگاه هشت به محل حادثه در جاده مشهد به فریمان ابتدای دوربرگردان بهشت رضا اعزام کرد.

حسن عظیمیان خاطرنشان کرد: این حادثه منجر به جان باختن راننده خودروی پژو و محبوس شدن وی زیر خروارها خاک شده بود و آتش نشانان با استفاده از جرثقیل سنگین آتش‌نشانی مشهد پس از برداشتن اتاق کامیون از روی این خودرو پیکر راننده نگون بخت را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ویژه از لابلای آهن پاره‌های وسیله نقلیه رها سازی کردند و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

مرگ تلخ کودک فیروزآبادی در اثر غرق شدگی در رودخانه

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: کودک ۸ ساله در حال بازی کردن و گرفتن ماهی به داخل رودخانه "حایقر" سقوط و فوت کرد.

مهدی جوکار اظهار کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر غرق شدگی کودکی هشت ساله در رودخانه "حایقر" به مأموران اعلام شد، مأموران سریعاً به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که کودک هشت ساله به همراه مادرش جهت چرای احشام به کنار رودخانه رفته‌اند که فرزندش برای گرفتن ماهی وارد آب می‌شود و به دلیل بی احتیاطی، درون رودخانه غرق می‌شود.

مرگ دلخراش جوان قزوینی زیر چرخ‌های کمباین

فرمانده انتظامی "تاکستان" از مرگ جوان ۳۲ ساله در یکی از روستاهای تاکستان در حادثه نقص فنی کمباین خبر داد و گفت: یک فقره حادثه منجر به فوت در بیمارستان تأمین اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری به محل مورد نظر اعزام شد.

کوروش عزیزی ادامه داد: با حضور مأموران کلانتری در محل و تحقیقات میدانی مشخص شد، جوانی ۳۲ ساله در روستای "قرقسین" شهرستان "تاکستان" مشغول چیدن گندم با دستگاه کمباین بوده که دستگاه از قسمت چرخ دچار نقص فنی شده و نامبرده برای رفع نقص به زیر دستگاه رفته که ناگهان دستگاه به حرکت افتاده و منجر به صدمات شدیدی به نامبرده شده و متأسفانه وی پس از انتفال به بیمارستان به علت شدت صدمات وارده فوت شده است.

زنده زنده سوختن ۴ نفر در تصادف مرگبار طبس

یک مقام ارشد انتظامی گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با کامیون کشنده ولوو در محور طبس به یزد ۴ سرنشین پراید زنده زنده در آتش سوختند و راننده و سرنشین کامیون مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: علت حادثه انحراف به چپ سواری پراید ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص داده شده است و سواری پراید بعد از برخورد آتش گرفته و راننده و سرنشین‌های پراید در آتش سوخته‌اند.

کشف جسد مرد آبادانی ۳ روز پس از مرگ در انبار میوه

در پی تماس تلفنی با مرکز پلیس ۱۱۰ آبادان مبنی بر اینکه از یک انبار میوه در فرعی سوم منطقه احمد آباد بوی بسیاری بدی می‌آید مانند بوی جسد و در چند روز گذشته هیچکس صاحب انبار که فردی تقریباً ۴۵ ساله و از میوه فروشان بازار صفا آبادان است را مشاهده نکرده، مأمورین کلانتری ۱۵ احمد آباد به محل اعزام شده و مشاهده کردند، مرد میوه فروش در انبار فوت شده و به دلیل گرمای بیش از ۵۰ درجه هوا جسدش بوی بدی گرفته است.

قاضی شعبه قتل همراه با مأمورین دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در محل حاضر شده و موضوع را تحت بررسی قرار دادند و با توجه به اینکه فرد فوت شده اعتیاد به مواد مخدر داشته است، احتمال می‌رود که وی به دلیل اعتیاد به مواد مخدر فوت شده باشد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

بازداشت ۱۷ گنده لات مسلح در دزفول

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۱۷ سارق مسلح و زورگیر سابقه دار در شهرستان دزفول با ۲۷ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

حیدر عباس زاده خاطرنشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و زورگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دزفول با کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند محسوس، نامحسوس و مستمر درطول یک هفته گذشته موفق به شناسایی ۱۷ نفر از سارقان مسلح و زورگیر شدند و مأموران پس از هماهنگی قضائی طی چند عملیات جداگانه این سارقان مسلح و زورگیر سابقه دار را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه سارقان تعداد ۲۷ فقره سرقت داشته‌اند، تصریح کرد: این سارقان انواع سرقت‌ها شامل چهار سرقت مسلحانه، شش سرقت به عنف، ۱۲ سرقت موتورسیکلت عادی و پنج فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

کد خبر 433211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.