گل نمی زنیم باید منتظر گل خوردن باشیم/ بد شانس هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعاً نمی‌دانم باید چه بگویم. تیممان به خوبی فوتبال بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی نیز به دست می‌آورد و می‌توان به طور قاطع به موقعیت‌های بالای ۸۰ درصد سپاهان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی ضمن تبریک به افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی جم در نشست خبری، اظهار کرد: واقعاً نمی‌دانم باید چه بگویم. تیممان به خوبی فوتبال بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی نیز به دست می‌آورد و می‌توان به طور قاطع به موقعیت‌های بالای ۸۰ درصد سپاهان اشاره کرد.

وی ادامه داد: توپی معمولی به سمت دروازه ما آمد و وارد دروازه شد و اشتباه یک نفر باعث شد تا ما گل بخوریم. من به بازیکنانم خسته نباشید میگویم، واقعاً برای زحمات بازیکنانم ناراحت هستم. امتیازی که سپاهانی‌ها در حال از دست دادن هستند باعث می‌شود تا من دلم برای بازیکنانم بسوزد که نمی‌توانند مزد زحماتشان را بگیرند.

قلعه نویی گفت: در این دیدار همه چیز دیدیم؛ واقعاً ما بد شانس هستیم. هم بدشانس هستیم که توپ‌هایمان گل نمی‌شود و از طرف دیگر توپی به سادگی و به واسطه اشتباه محمد طیبی با آن همه تجربه به گل تبدیل شود.

وی تصریح کرد: من نمی‌توانم از بازیکنانم خرده بگیرم؛ وقتی بازیکنان با کیفیت کمی بازی کنند می‌توان از آنها خرده گرفت اما وقتی شاهد بازی با کیفیتی هستیم نمی‌توانیم خرده بگیریم.

قلعه نویی گفت: به نظر من حداقل دو پنالتی برای سپاهان گرفته نشد و امیدوارم من اشتباه کرده باشم. خطای هندی اتفاق افتاد و در ادامه مقابل دیدگان کمک داور اول بر روی منصوری خطای پنالتی صورت گرفت. بالاخره در مورد تیم‌های شهرستانی این اتفاقات طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: ما باید از خودمان خرده بگیریم وقتی گل نمی‌زنیم باید هر لحظه منتظر گل خوردن باشیم. ما تلاشمان را انجام می‌دهیم و به ادامه لیگ امیدوار هستیم؛ نمی‌شود از این فوتبال ایراد گرفت و امروز فقط بخاطر کم شانسی این اتفاقات صورت پذیرفت.

کد خبر 433198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    سبک بازی قلعه نویی قدیمی شده وتمام تیمها شیوه ی بازی در مقابل این سبک را بلدند واقعا سپاهان بازیکنان خوبی داره که متاسفانه در سیستم اقای قلعه نویی حیف شده اند . فکر کنم با این شیوه بازی سپاهان قادر به حفظ رده ی دومی نیست