با تأمین منابع مالی شبکه فاضلاب شهر بادرود اجرا می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با تأمین منابع مالی اجرای شبکه فاضلاب در بادرود در دستور کار قرار می‌گیرد.

هاشم امینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تأمین آب شرب شهر بادرود با چالش‌هایی مواجه بوده است اما این مشکل اکنون با حفر دو حلقه چاه و احداث مخزن آب با بودجه بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برطرف شده است.

وی افزود: در حال حاضر شهر بادرود به لحاظ کمی و کیفی در تأمین آب شرب با مشکل مواجه نیست و طرح مطالعاتی آب زاینده رود به بادرود در صورت تأمین اعتبارات در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی شبکه فاضلاب در بادرود خاطرنشان کرد: فاز یک طرح توجیهی اجرای شبکه فاضلاب در بادرود به پایان رسیده است و مطمئناً با تأمین منابع مالی اجرای شبکه فاضلاب در بادرود در دستور کار قرار می‌گیرد.

امینی با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده آب بادرود یکی از اولویت‌های آبفا است، گفت: هم اکنون پنج میلیارد ریال به منظور اصلاح شبکه فرسوده آب شهر بادرود از اعتبارات جاری آبفای استان در نظر گرفته شده است که این امر به منظور جلوگیری از هدر رفت آب لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش فعالان صنعت آب و فاضلاب در سطح استان این است که با ارتقای سطح خدمات از لحاظ کمی و کیفی افزایش رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

کد خبر 433196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.