سپاهان یک- پارس جنوبی یک/ شاهکار کریمی و طیبی علیه ۳ امتیاز!

دیدار تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: -

گل‌ها: محمدرضا حسینی (دقیقه ۱۱) برای سپاهان- محمدرضا خالقی فرد (دقیقه ۸۵) برای پارس جنوبی

اخطار: محمد محبی (دقیقه ۸۱) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، علی مصلح (۵۶- کی روش استنلی)، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان (۵۶- سعید آقایی)، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

پارس جنوبی جم: مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، نیما انتظاری، پوریا آریا کیا، آدام همتی، متین کریم زاده (۷۵- رضا خالقی فر)، سیدامین منوچهری، میلاد خدایی، میلاد باقری، محمود شفیعی و شهرام گودرزی

سرمربی: هومن افاضلی

داور: محمدرضا اکبریان

شرح بازی:

سپاهان در حالی میزبان پارس جنوبی بود که با توجه به کورس فشرده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشت. شاگردان قلعه نویی مثل دو دیدار قبلی بازی را با فشار زیاد و کاملاً هجومی آغاز کردند که این بار مثل بازی خانگی قبل زود به گل رسیدند و جالب اینکه باز هم این محمدرضا حسینی بود که گل زود هنگام سپاهان را این بار روی یک شوت زیبا به ثمر رساند.

بازی هجومی سپاهان تا پایان نیمه نخست موجب برتری این تیم در خلق موقعیت و تصاحب توپ و میدان شد اما مهاجمان سپاهان با بی دقتی مانع دو برابر شدن برتری سپاهان در پایان ۴۵ دقیقه نخست شدند.

بازی مالکانه و هجومی سپاهان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و شاگردان قلعه نویی البته با بازی کم خطر تر به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودند. آنها در یک ربع پایانی بازی موقعیت گلزنی از روی نقطه پنالتی داشتند اما محمد کریمی ضربه را از دست داد تا چند دقیقه بعد با اشتباه طیبی، این خالقی فرد باشد که گل تساوی را برای پارس جنوبی به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۱۱- سپاهان) - محمدرضا حسینی پس از قطع پاس مدافع پارس جنوبی پا به توپ داخل محوطه جریمه رفت و با شوتی محکم به زیبایی دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

۰-۲ (دقیقه ۸۵- پارس جنوبی) - اشتباه طیبی در دفع توپ، موقعیت را برای خالقی فر ساخت تا او گل تساوی را با ضربه سر به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۴- توپ گیری شهباززاده پشت محوطه جریمه پارس جنوبی در ادامه با شوت فنی پای چپ او از روی خط محوطه جریمه همراه شد اما توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷- ارسال کرنر محمدرضا حسینی در تیر دور برای گلزنی طیبی با ضربه سر مهیا بود اما او توپ را رها کرد تا بازیکن پشت سری‌اش ضربه مطمئن‌تری بزند که در نهایت توپ از او هم گذشت و فرصت خوب سپاهان از دست رفت.

دقیقه ۴۷- ارسال زمینی شهباززاده درون محوطه جریمه پارس جنوبی به وضوح به دستان باز مدافع پارس جنوبی برخورد کرد اما محمدرضا اکبریان با تصمیمی عجیب صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

دقیقه ۵۳- شوت زیبای محمد محبی از زاویه‌ای بسته توسط دروازه بان پارس جنوبی دفع شد.

دقیقه ۷۴- ارسال کرنر انتظاری در تیر دور با ضربه سر باقری همراه شد اما توپ در حالی که دروازه‌بان سپاهان به اشتباه از دروازه خارج شده بود از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶- خطای انتظاری روی محمد محبی موجب خطای پنالتی برای سپاهان شد اما محمد کریمی ضربه پنالتی را به بیرون زد.

دقیقه ۸۸- ضربه شهباززاده با برخورد به تیر افقی دروازه از دست رفت.

اتفاق ویژه:

قضاوت پر حرف و حدیث اکبریان به ضرر سپاهان از موارد عجیب این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

محمدرضا حسینی با گل زیبای خود بهترین بازیکن زمین بود.

کد خبر 433193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.