استقلال ۰-۰ تراکتور/ همه چیز بر وفق مراد پرسپولیس

استقلال و تراکتور ساعاتی پیش در ورزشگاه آزادی رو در روی یک دیگر صف آرایی کردند اما تلاش ۹۰ دقیقه‌ای هر دو تیم نتیجه نداد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و تراکتور از ساعت ۲۱ امشب شنبه - ۲۱ تیر ماه - در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل این دو تیم حاصلی را در بر نداشت تا امتیازات بین تهران و تبریز تقسیم شود.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: بدون تماشاگر

گل‌ها: -

کارت زرد: علی دشتی (دقیقه ۱- استقلال) - آرش رضاوند (دقیقه ۵۳- استقلال) - اکبر ایمانی (دقیقه ۵۳- تراکتور) - میلاد زکی پور (دقیقه ۸۱- استقلال) - مسعود ریگی (دقیقه ۸۵- استقلال)

کارت قرمز: -

استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، علی دشتی (دقیقه ۵۲- آرش رضاوند)، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۶- خدا مرادی)، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

سرمربی: فرهاد مجیدی

تراکتور تبریز: محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیک دری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری (دقیقه ۶۷- ایمان سلیمی)، محمدرضا آزادی، احسان حاج‌صفی، رضا شکاری (دقیقه ۶۰ - مسعود شجاعی) و ساسان انصاری (دقیقه ۸۰- اشکان دژاگه)

سرمربی: ساکت الهامی

داور: حسن اکرمی

شرح بازی:

در شرایطی که این مسابقه از حساسیت ویژه‌ای برای هر دو تیم برخوردار بود، ساکت الهامی و فرهاد مجیدی شاگردان خود را محتاطانه به زمین فرستادند. ساختار بازی بسته استقلال و تراکتور اجازه بازی سازی به هافبک‌ها را نداد تا در نیمه اول شاهد اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم نباشیم و استقلال و تراکتور با تساوی به رختکن بروند.

دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز همچون نیمه نخست چنگی به دل نمی‌زد اما هر چه از زمان بازی گذشت دو تیم جلو کشیدند و شاهد حملات بیشتری بودیم. تیم میزبان سهم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما تراکتور هم ضد حملات جان داری را انجام داد. شدت حملات آبی‌ها در دقایق پایانی مسابقه شدت گرفت ولی حاصلی را برای شاگردان مجیدی در بر نداشت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

-

دقایق حساس:

دقیقه ۱- شوت محکم دیاباته را مظاهری دفع کرد تا تراکتور از گل خوردن سرخ‌ها در همان ابتدای کار جلوگیری کند.

دقیقه ۱۹- ضربه شکاری با فاصله اندک از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷- ارسال ریگی به روی دروازه استقلال ضربه سر شیخ دیاباته را به همراه داشت که از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷- پاس بلند بازیکنان استقلال به پشت دفاع تراکتور موقعیت خوبی را در اختیار دیاباته قرار داد اما این مهاجم توپ را گم کرد تا فرصت خوبی برای آبی‌پوشان از دست برود.

دقیقه ۷۵- در حالی که مهدی قایدی توپ را در پشت محوطه جریمه تراکتور در اختیار گرفت و با حرکت در عرض زمین اکبر ایمانی را از پیش رو برداشت اما ضربه او به کات درون پا به تیرک بالایی دروازه مظاهری برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲- رضاوند از سمت راست محوطه تراکتور حرکت و توپی را شوت کرد که مظاهری با انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۳- ضربه سر قایدی که روی غفلت مدافعان تراکتور شکل گرفت، فاصله چندانی با گشودن قفل دروازه تراکتور نداشت اما باز هم مظاهری سیو استثنایی را به ثبت رساند.

اتفاق ویژه:

حضور داراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی و دیدن این دیدار از نزدیک.

بهترین بازیکن:

مهدی قایدی - قایدی که پس از شروع مجدد لیگ نتوانسته بود عملکرد رضایت بخشی را نشان دهد، برابر تراکتور با حرکات اش چندین بار دفاع حریف را سردرگم و تا آستانه گشودن دروازه مظاهری پیش رفت.

کد خبر 433188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.