استانداری‌ها در حوزه طرح اقدام ملی مسکن جدی تر ورود کنند

مدیرکل فنی و عمرانی وزارت کشور گفت: معاونان عمرانی استانداری‌ها باید در پیگیری اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن جدیت بیشتری داشته باشند تا این طرح زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وحید قربانی در همایش ویدئوکنفرانسی مدیران کل دفاتر فنی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به اینکه با استقرار سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی در کشور، اهتمام به فعالیت‌های عمرانی در استانداری‌های سراسر کشور تقویت شده است، گفت: از جمله طرح‌هایی که باید در دستورکار جدی وزارت کشور و مجموعه استانداری‌های سراسر کشور قرار گیرد، طرح اقدام ملی مسکن است.

وی اجرایی شدن هر چه سریع‌تر طرح اقدام ملی مسکن را از خواسته‌های فوری رئیس جمهوری عنوان و تصریح کرد: معاونین عمرانی استانداری‌ها و مدیران دفاتر فنی در استانداری‌ها باید در پیگیری اجرایی شدن این طرح، جدیت بیشتری نشان دهند تا طرح هر چه سریع‌تر به نتیجه مورد نظر برسد.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور با اشاره به برنامه وزیر کشور در برگزاری جلسات منطقه‌ای استانداران پنج‌گانه کشور گفت: باید با تهیه گزارش‌های خوب و ارسال آن به وزارت کشور از ظرفیت این نشست ماهانه برای پیشبرد طرح‌های عمرانی در کشور استفاده لازم را داشته باشیم.

کد خبر 433177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.