شیشه‌فروش: یک رابط سلامت در همه ادارات تعیین شود

مدیرکل مدریت بحران استانداری اصفهان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف شده‌اند میز خدمت و سلامت را در ادارات فعال کنند و لوازم حفاظت فردی را به مردم بدهند، همچنین ادارات موظف شدند یک رابط سلامت در همه ادارات تعیین کرده تا این رابط بررسی و نظارت بر رفتار کارکنان را انجام دهد.

به گزارش ایمنا، منصور شیشه فروش در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان طی ماه‌های گذشته اقدامات بسیاری خوبی در جهت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا انجام داده و شهرداری اصفهان در این موضوع درخشش بسیار خوبی داشت و جای تشکر از این عزیزان دارد که همگام با مدیریت استان این اقدامات را انجام داد.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران بسیاری از حوادث منشأ طبیعی دارد که حوزه‌های تخصصی مرتبط با آن حوزه اقدامات لازم را برای کاهش اثرات آن بلا تعیین می‌کند اما در اپیدمی کرونا در کشور رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مشخص شد و مدیر عملیاتی میدان را وزیر بهداشت قرار داد و همه برنامه‌های کشور به سمتی رفت که همه نهادها در این موضع موظف به کمک شدند.

شیشه فروش ادامه داد: لازم است طبق استراتژی‌های وزارت بهداشت و درمان در این شرایط کمک شود تا مانند سایر بلای طبیعی که همه مردم، بخش‌ها و ارگان‌های مختلف کمک می‌کنند در خصوص کرونا نیز این اتفاق بیافتد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: لازم است مدیران شهرداری از اقدامات انجام گرفته در خصوص مقابله با کرونا مستندسازی و نقاط ضعف و قوت را مشخص و از تجارب ماه‌های گذشته و حتی کشورهای دیگر استفاده کنند.

وی ضمن تشکر از اطلاع رسانی‌های خوب سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: لازم است استفاده از ماسک به روش‌های مختلف توسط مدیران شهرداری فرهنگ سازی و روی صورت مجسمه‌های بزرگ شهر به عنوان یک نماد ماسک زده شود.

شیشه فروش اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف شده‌اند میز خدمت و سلامت را در ادارات فعال کنند و لوازم حفاظت فردی را به مردم بدهند، همچنین ادارات موظف شدند یک رابط سلامت در همه ادارات تعیین کرده تا این رابط بررسی و نظارت بر رفتار کارکنان را انجام دهد.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شده و همه شهرداری‌های استان باید این موارد را رعایت کنند.

کد خبر 433172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.