شیوع کرونا مانع از برگزاری جشنواره عروسکی یزد شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیماری کرونا ظلم بزرگی به جامعه بشری کرد و به تبع آن در یزد نیز علاوه بر مشکلات بهداشتی و اقتصادی، مانع از برگزاری جشنواره عروسکی در یزد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی سفید امروز (شنبه) در دویست و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه به دلیل کرونا نتوانستیم سالروز ثبت شهر یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو را همراه با مردم شهر گرامی بداریم، اظهار کرد: یکی از برنامه شاد و مفرح تدارک دیده شده برای این روز برگزاری جشنواره عروسکی بود که اجرای آن میسر نشد.

وی با بیان اینکه شهرداری با استفاده از شبکه‌های تلویزیونی ملی و جهانی موفق شد تا بخشی از ویژگی‌های یزد را در این روز معرفی کند، افزود: برنامه‌ای که در شبکه جام جم تهیه شده بود باعث شد تا بخش کثیری از مردم کشور و جهان به نحو خوبی با یزد آشنا شوند که قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکید کرد: در هفته‌ای که گذشت بالغ بر ۳۰ پروژه بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که ۷۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

سفید خاطرنشان کرد: اگر در برخی از موارد در صدد اصلاح فرایندها برآمدیم به معنای نادیده گرفتن زحمات همکاران شهرداری نیست زیرا کار در شهرداری کار با عظمتی است و ما می‌فهمیم با چه کار سختی روبرو هستیم و از آنها متشکر هستیم.

در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موفق نبودیم

وی با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: نیازمند توجه بیشتر به بنیان خانواده هستیم و یکی از نمادهای بنیان خانواده بحث عفاف و حجاب است.

سفید با بیان اینکه عفاف و حجاب امری پسندیده در فرهنگ ایرانی و اسلامی است، افزود: به دلیل تقلید و ترویج نامناسب فرهنگ عفاف و حجاب نتوانستیم کاری درخور و ارزشمند عرضه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه به سبب اتخاذ روش‌های نابجا و نامناسب چندان در ترویج عفاف و حجاب چندان موفق عمل نکرده‌ایم، تصریح کرد: عفاف و حجاب موضوع مهم جامعه ما بوده و نیازمند آن هستیم تا صاحبان امر بیشتر از آنچه اکنون انجام می‌شود، در این خصوص بیندیشند.

کد خبر 433155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.