ضرورت مشارکت دادگستری در سرعت‌بخشیدن به آزادسازی محور سردار سلیمانی

در نشست شهردار کرمان و رییس‌کل دادگستری استان بر ضرورت مشارکت دادگستری استان در سرعت‌ بخشیدن به آزادسازی محور سردار سلیمانی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران عالم‌زاده در نشست با رئیس‌کل دادگستری استان که در خصوص پروژه آزادسازی و تملک مسیر بزرگراه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی که در دفتر رئیس‌کل دادگستری تشکیل شد، گفت: یک جلسه مشترک با دادگستری، نیروی انتظامی و کانون کارشناسان، جهت هماهنگی‌های لازم در خصوص آزادسازی و تملک محور سردار شهید قاسم سلیمانی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: این جلسه برای هماهنگی جهت سرعت بخشیدن به تملک و آزادسازی مسیر بزرگراه سردار شهید سلیمانی تشکیل شده است.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، شورای اسلامی شهر کرمان جلساتی برای نام‌گذاری یک محور به نام ایشان داشتند و درنهایت به این نتیجه رسیدند که محور ۱۶ کیلومتری «شرقی- غربی» به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود و بر همین اساس آزادسازی و تملک این محور توسط شهرداری آغاز شد.

عالم زاده افزود: بخشی از فاز یک در ادامه میدان کوثر آزاد شده و بخش‌هایی نیز تملک شده است، اما برخی زمین‌ها معارض دارد که باید تعیین‌تکلیف شود.

وی یادآور شد: بخشی از منابع مالی مورد نیاز با مجوز شورا برای تملک و آزادسازی اختصاص داده شده و از حوزه املاک هم مقداری زمین در اختیار مدیر پروژه قرار گرفته تا روند اداری و حقوقی را پیگیری کند.

کد خبر 433153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.