انتقال ۱۳۵ مصدوم انواع حوادث به مراکز درمانی طی ۷۲ ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۱۳۴ مصدوم انواع حوادث به مراکز درمانی طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر محمدی، اظهار کرد: در مدت یاد شده و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور ۲۴۰ مورد مأموریت امداد و نجات برای نجات جان هموطنان آسیب دیده و متأثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی ادامه داد: با اعزام گروه‌های واکنش سریع امدادی هلال احمر به محل وقوع حوادث یاد شده امدادگران و نجاتگران هلال احمر توانستند جان ۱۸۲ مصدوم را نجات دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده ۱۳۴ نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۸۸ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

محمدی افزود: در مدت ۷۲ ساعت گذشته ۲۶ عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات رسانی و نجات به ۲۳ مصدوم از سرنشینان گرفتار و آسیب دیده حوادث رانندگی از میان خودروهای آسیب دیده و تصادفی با استفاده از ست‌های نجات هیدرولیک و پنوماتیک انجام شده است.

بنا به گزارش ایرنا، وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 433149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.