توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی قرچک

شهردار قرچک گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی بین رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارش ایمنا، محسن خرمی شریف در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان قرچکی، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد درون شهری و برون شهری افراد و نیز تعطیلی مدارس، درآمد رانندگان تاکسی و سرویس مدارس را به شدت کاهش داد و بسیاری از این افراد با مشکلات زیادی مواجه شدند.

وی عنوان کرد: شهرداری قرچک در طول دوران شیوع ویروس کرونا نسبت به ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری اقدام کرد تا دغدغه مردم در ابتلاء به این بیماری کاهش یابد.

شهردار قرچک تصریح کرد: علاوه بر ضدعفونی معابر عمومی، شهرداری قرچک با کمک نیروهای جهادی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در چند مرحله اقدام کرد تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مومنانه محقق شود.

خرمی گفت: با توجه به اینکه مقابله با ویروس کرونا هنوز به اتمام نرسیده و از آسیب‌های این بیماری، کماکان برخی از اقشار جامعه صدمه می‌بینند، شهرداری قرچک ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان، رانندگان تاکسی و سرویس مدارس توزیع کرد.

وی اظهار کرد: هزینه این بسته‌ها از منابع مالی مدیریت شهری و با حمایت شورای شهر تأمین شده و تلاش می‌شود تا توزیع این بسته‌ها به طور مستمر ادامه پیدا می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 433146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.