طرح ساماندهی رودخانه اناربار گلپایگان آغاز شد

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: از شهروندان دلسوز و علاقمند به آبادانی شهر دعوت می‌کنیم در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین زاهدی امروز (شنبه) در مراسم شروع عملیات احداث بند رودخانه اناربار گلپایگان اظهار کرد: با وجود اوضاع سخت اقتصادی و کرونایی یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهر گلپایگان که ساماندهی رودخانه اناربار گلپایگان بود محقق می‌شود.

وی ساماندهی رودخانه اناربار را دغدغه اصلی شورای شهر پنجم دانست و افزود: مقدمات کار ساماندهی رودخانه از سال گذشته با پیگیری‌های شهردار آغاز و با مشاوری که طرح را بررسی کرد در آب منطقه‌ای مقدمات لازم انجام شد که البته مراحل بعدی کار باید دنبال شود، در فاز نخست بخش کوچکی از اصلاح و ساماندهی رودخانه اناربار شروع خواهد شد.

زاهدی افزود: طرح خوبی برای ساماندهی رودخانه در نظر داریم، سرمایه‌گذاری طرح بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است و از شهروندان دلسوز و علاقمند به آبادانی شهر دعوت می‌کنیم در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری حضور یابند.

گلپایگان امکانات تفریحی ندارد

در ادامه این مراسم حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان اظهار داشت: در گلپایگان امکانات تفریحی نداریم و نیاز است شهرداری برنامه‌ریزی کند تا وقتی که آب در رودخانه اناربار جاری می‌شود مردم بیایند تفریح و قایق سواری کنند، این یک وظیفه برای دستگاه حاکمیتی و شهرداری و تمام متولیانی است که شرایطی را فراهم کنند تا مردم از این مناظر طبیعی گلپایگان لذت ببرند.

وی گفت: در گلپایگان مناظر طبیعی وجود دارد اما بستری که مردم بتوانند از این فضا برای تفریحات سالم لذت ببرند وجود ندارد یا کم وجود دارد که باید افزایش دهیم.

کد خبر 433136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فراز IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    عرض ادب بنده مواردی سراغ دارم که در این شهرستان در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کرده بودند اما بجای همکاری ادارات، ارگانها و مردم چوب لای چرخشون گذاشته میشد و در نهایت عطایش را به لقایش بخشیدند و تمام سرمایه شان را به پول تبدیل کردند و رفتند در شهرستانهای اطراف ویا کلانشهرها سرمایه گذاری کردند و با استقبال آن شهرها و مسئولینشان قرار گرفتند، کم نیستند گلپایگانیهای متمول و سرمایه دار که در کلانشهرها ساکن هستن اما قلبشان برا توسعه و آبادانی شهرشان میتپه اما یا تجربه مشکلات سرمایه گذاری را دارند و یا از تجربه داران شنیده اند و رغبتی به آوردن سرمایه هایشان ندارن بنظر بنده بهتره ابتدا ادارات و ارگانها، کارمندان و مسئولین شهر توجیه شوند که رونق و آبادانی شهر بنفع همه همشهریانه و برای کار اقتصادی و سرمایه گذاری همکاری کنند و سپس فرهنگسازی شود. بنده بعد از ۲۸سال سکونت در تهران ۲ساله به گلپایگان برگشتم و چنین تجربه ای را دارم از طرفی مواردی را میشناسم که بخاطر مشکلاتی که ذکر کردم تمام سرمایه شان را از شهرستان خارج نمودند اگر امری باشه از طریق ایمیل در خدمت شما هستم