۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
دو پله تا سکوی قهرمانی

با کسب هشت پیروزی متوالی در چهارچوب رقابت‌های لالیگای اسپانیا، یاران رئال مادرید تنها دو بازی و شش امتیاز تا کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها فاصله دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رئال مادرید یک گام بزرگ دیگر به سمت قهرمانی برداشت و با شکست دادن آلاوز با نتیجه ۲ بر ۰، شرایط کسب عنوان اولی لالیگا را برای خود ساده‌تر و برای بارسا سخت‌تر کرد.

اگرچه ریالی ها برای مصاف شب گذشته خود برابر آلاوس بازیکنان مهمی از ترکیب اصلی خود از جلمه سرخیو راموس، مارسلو و دنی کارواخال را در اختیار نداشتند، اما در نهایت موفق شدند با بازیکنان جایگزین دفاع مستحکمی ایجاد کنند و با ثبت یک کلین شیت دیگر، از سد سفید و آبی پوشان آلاوز عبور کنند.

کریم بنزما و مارکو آسنسیو در این دیدار گل‌های رئال را به ثمر رساندند. بنزما با ثبت یک گل دیگر در این مسابقه از روی نقطه پنالتی، آمار خود در این فصل را بهبود بخشید. وی تاکنون ۱۸ گل زده و ۸ پاس گل نیز داده است.

برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل لالیگا، رئال تنها به دو پیروزی نیاز دارد. آن‌ها در دو بازی آینده خود باید به مصاف خرانادا و ویارئال بروند. البته در صورتی که بارسلونا نتواند وایادولید را شکست دهد، در اینصورت رئال می‌تواند با پیروزی برابر خرانادا قهرمانی خود را مسجل کند.

کد خبر 433132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.