شروع عملیات احداث بند رودخانه اناربار گلپایگان

شهردار گلپایگان با بیان اینکه زیرساخت‌ لازم جهت حضور سرمایه گذاران مهیا می‌شود، گفت: عملیات احداث بند رودخانه اناربار ظرف مدت دو ماه با پیش بینی اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۱۵ نفر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، پیمان شکرزاده امروز (شنبه) در مراسم شروع عملیات احداث بند رودخانه اناربار گلپایگان اظهار کرو: با توجه به برنامه‌ای که شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت توسعه همه جانبه شهر داشت یکی از این موارد توسعه گردشگری و ساماندهی رودخانه اناربار گلپایگان است.

وی افزود: امروز بخش کوچکی از ساماندهی رودخانه اناربار آغاز می‌شود. حاشیه این رودخانه حدفاصل پل آزادگان تا پل قاضی زاهدی، یکی از پروژه‌های الویت‌دار شهرداری گلپایگان بوده تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم را جهت حضور سرمایه گذاران مهیا کنیم. شهرداری و سیستم مدیریت شهری بدون حضور سرمایه گذاران نمی‌تواند قدم شاخصی را در این زمینه بردارد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه با وجود محدودیت منابعی که داریم تمام سعی و تلاش ما این است بتوانیم زیر ساخت لازم در جهت حضور سرمایه گذاران داشته باشیم، گفت: طراحی ضلع رو به رویی رودخانه اناربار را تمام کردیم و در کمیته کار کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی نیز به تصویب رسید. بخشی از این زیرساخت‌ها را آماده می‌کنیم تا بتوانیم حضور سرمایه‌گذاران را در شهر داشته باشیم.

شکرزاده ادامه داد: اکنون ۴۴ پروژه سرمایه‌گذاری تعریف کردیم و روز سه شنبه ۲۴ تیرماه نیز به شورای اسلامی شهر ارسال می‌کنیم که مصوبات لازم را ارائه دهند تا بتوانیم فراخوان عمومی را اعلام کنیم. این ۴۴ پروژه در حوزه‌های مختلف در جهت رفع نیازهای شهر و قرار گرفتن در مسیر توسعه است.

وی افزود: از تمام مردم و سرمایه گذاران و کسانی گه علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری هستند، دعوت می‌کنیم در این پروژه حضور به هم رسانند تا در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر قدمی در جهت توسعه برداریم.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه این پروژه در دو فاز انجام می‌شود، افزود: فاز نخست طرح توسط پیمانکار و ظرف مدت دو ماه با پیش بینی اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۱۵ نفر انجام می‌شود.

کد خبر 433125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.