مورینیو:قبل از ترک تاتنهام با این تیم قهرمان می‌شوم

سفیدپوشان ۱۲ سال است که هیچ جامی را کسب نکرده اند، اما مورینیو اعتقاد دارد که بالاخره این طلسم را می شکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در تازه‌ترین صحبت‌های خود اذعان کرده است که پیش از ترک این تیم حتماً با آن‌ها قهرمانی را تجربه خواهد کرد. این سرمربی پرتغالی در ماه نوامبر گذشته طی قراردادی سه ساله به تاتنهام پیوست و جایگزین مائورتسیو پوچتینو شد.

نایب قهرمانی فصل قبل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر شرایط خوبی در لیگ برتر انگلستان ندارد و پس از قهرمانی در لیگ کاپ سال ۲۰۰۸، دیگر هیچ عنوان قهرمانی کسب نکرده و در سال جاری نیز این طلسم شکسته نشد.

مورینیو با استناد بر فرصتی که لیورپول به کلوپ داد و نتایجی که مربی آلمانی با این تیم کسب کرد، اظهار کرد: چند سال طول کشید تا یورگن کلوپ را به تیم امروزش تبدیل کند؟ چهار سال!

او بهترین‌های دنیا را به خدمت گرفت. سرمربی تاتنهام، افزود: من در حال حاضر تمرکز خود را بر روی قرارداد سه ساله خودم گذاشته ام. باور دارم که در طی این بازه زمانی می‌توانیم عنوان قهرمانی هم کسب کنیم. وی در پایان افزود: من خوشبین هستم و برای همین است که از روز اول خیلی جدی کار خود را آغاز کردم. به این خاطر که باور دارم می‌توانیم تغییرات لازم را در ترکیب به وجود بیاوریم و بدون هزینه‌های هنگفت مثل سال قبل به هدف خود برسیم.

تاتنهام که از رقابت‌های مختلف حذف شده، در حال حاضر تنها در لیگ انگلستان حضور دارد و شرایط آن‌ها در لیگ برتر نیز مساعد نیست، به طوری که شاگردان مورینیو با ۴۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند.

کد خبر 433114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.