رشت برای تامین اعتبار پروژه‌های شهری نیاز به کمک دارد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از استاندار گیلان، معاون رئیس‌جمهور و نمایندگان استان در مجلس انتظار داریم برای تأمین اعتبار پروژه‌های شهری به ما کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل حاجی‌پور امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبات در شهرداری و شورای شهر رشت، اظهار کرد: تعامل مثبت اعضا شورای شهر با شهردار، منافاتی با نظارت بر عملکرد شهردار و سوال از وی درخصوص نقص و مشکلات شهر نیست.

وی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب شهر رشت به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: از استاندار گیلان، معاون رئیس‌جمهور و نمایندگان استان در مجلس انتظار داریم برای تأمین این اعتبار به ما کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب، ساخت روگذر میدان نیروی دریایی، احداث روگذر میدان مصلی، ساخت روگذر میدان ولی عصر (عج) و زیرگذر شهرداری رشت از جمله پروژه‌هایی هستند که با ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به رشت دنبال می‌شوند.

وی ادامه داد: رسیدن به توسعه شهری ابزارهای خاص خود را نیاز دارد که با آمدن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امیدواریم زودتر به این امر برسیم.

کد خبر 433111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.