۱۰۴ نفر آسیب دیده در اصفهان خدمات هلال‌احمر را دریافت کردند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۰۴ آسیب دیده ناشی از ۴۹ حادثه به وسیله ۱۶۴ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته سوم تیرماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۱۰۴ آسیب دیده طی هفته گذشته از خدمات امدادی هلال‌احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۲۴ حادثه دیده همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول این مدت سه مورد عملیات رهاسازی به وسیله تیم‌های عملیات این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۴۷ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۵ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۴۵ دستگاه خودروی امدادی در امدادرسانی هفته گذشته فعالیت داشته‌اند.

کریمی درباره دریافت خدمات درمانی سرپایی مصدومان و انتقال آنها به بیمارستان‌ها برای تکمیل درمان، خاطرنشان داد: طی این بازه زمانی ۳۳ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل شدند و تعداد ۹ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره حوادث تحت پوشش این جمعیت از ۱۴ تا ۲۰ تیرماه، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۴ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۰ مورد حادثه شهری، پنج مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، شش مورد خدمات حضوری و سه مورد حادثه کوهستان و یک مورد حادثه ساحلی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

کد خبر 433107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.