آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۲۱ تیرماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا و بهبودیافته ها و ترخیص شدگان و بیماران بستری با شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۸۹ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان تعداد ۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۷۴۱ نفر است که از این تعداد ۱۴۷ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: باید همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دست‌ها و قرنطینه خانگی به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر برسیم و در این صورت هم کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نمی‌افتد.

کد خبر 433098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سعید آبدار IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    2 0
    چرا فوتی های کرونا را اعلام نمیکنید..؟؟ نکنه میترسید با اعلام تعداد فوتی های کرونا، «دشمن» سؤاستفاده کنه..!!؟ خودتون هم نمی‌دونید با این رفتار دوگانه و مضحکی که پیش گرفته اید فقط به مشکلات دامن میزنید و هیچ جایی برای اعتماد بهتون باقی نمیگذارید...
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      1 1
      دقیقا همینطور هست. اگه این مخفی کاریها نبود.الان وضعیت دوباره قرمز نمیشد
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 0
    ای بابا بیاین مشهدببینیدچه اوضاعی به خدااا...خدایامثل خواب میمونه ...بدترازهمه که بایدکارکنیم به خاطراقتصادبدوبی پولی
  • محمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 0
    وزیر علوم و بهداشت فرمودند کنکور رو حتما برگزار میکنند خیلی متشکریم که سلامت ما به اندازه پیاز برایتان اهمیتی ندارد
  • نفس IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 0
    از زیر کنکور در نریییید کنکور ک حتما برگزار میشه طوری نیس بزارید کرونا بگیریم بمیریم وقتی ک کنکور برگزار میکنن
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    سلام. ریشه تمام این همه گیری کرونا. فقط وفقط سیاست غلط و مزخرف باز گشایی های غلطی بود که به مردم تحمیل شد. تو رو خدا یه ذره به فکر سلامت مردم باشید. بابا چرا همه جا رو باز کردید. تیشه به ریشه مردم نزنید. مردم دیگه خسته شدن. کادردر مان خسته شدن..... مدارس رو دیگه حق ندارید 15 باز کنید من که بچه هام و نمی فرستم. باید مدارس آنلاین باشه.