۸۰ درصد جوانان آلوده به کرونا علائم ندارند

نتایج اولیه یک مطالعه جدید حاکی از آن است که در بیش از ۸۰ درصد از جوانان آلوده به کروناویروس، علائمی از بیماری مشاهده نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، نتایج اولیه این تحقیق نشان می‌دهد که در بیش از ۸۰ درصد افراد ۲۰ سال و جوان‌تر پس از آنکه به کرونا ویروس جدید آلوده می‌شوند، علائمی از بیماری ظاهر نمی‌شود. بررسی متخصصان علوم پزشکی در ایتالیا نشان می‌هد بیش از ۸۰ درصد از جوانان آلوده به کرونا ویروس جدید از ناقلان خاموش بیماری به حساب می‌آیند.

در این مطالعه محققان ایتالیایی ارزیابی کردند که چه میزان از افراد آلوده به کرونا ویروس جدید علائمی از بیماری را از خود بروز می‌دهند. آنان اطلاعات مربوط به ۵۴۸۴ نفر را که در ارتباط نزدیک به افراد آلوده به کرونا ویروس جدید بودند مورد بررسی قرار دادند. از این تعداد، ابتلای حدود ۲۸۲۴ نفر در بررسی‌های آزمایشگاهی تأیید شد.

بنا به گزارش ایسنا، بررسی اطلاعات فوق نشان داد از میان ۲۸۲۴ نفر فرد آلوده به کرونا ویروس، تنها ۸۷۶ نفر حدود ۳۱ درصد علائمی از بیماری را از خود نشان دادند. همچنین بررسی سن مبتلایان حاکی از آن بود که در ۸۱.۹ درصد از افراد ۲۰ سال و جوان‌تر، علائمی از بیماری پس از آلوده شدن به کرونا ویروس مشاهده نشده است. همچنین در میان افراد ۸۰ سال یا بیشتر تنها در ۳۵.۴ درصد از افراد آلوده علائمی از بیماری مشاهده نشده است.

کد خبر 433095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.