امروز آخرین مهلت ثبت خود اظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدند تا پایان امروز فرصت دارند در سامانه خوداظهاری سازمان سنجش ثبت نام کنند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، سامانه‌ای ویژه برای داوطلبان آزمون‌های سراسری که دچار بیماری کووید -۱۹ شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) طراحی شده است؛ این دسته از داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تأییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

همچنین سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون داوطلبان درگیر با ویروس کرونا را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذی نفعان خواهند رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات در سامانه فوق برای داوطلبان آزمون دکتری از روز گذشته جمعه ۲۰ تیر ماه آغاز شده و امروز شنبه ۲۱ تیرماه ماه پایان می‌یابد؛ پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۹۹ از روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه توزیع می‌شود و این آزمون از روز پنج شنبه ۲۶ تیر در حوزه‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.

کد خبر 433073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.