آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع از معابر سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع از محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی و شهرک نگار خبر داد و گفت: با یک هزار و ۷۰۰ تن آسفالت معابر این شهرک بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، فواد کریمی با اشاره به اینکه عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر در حال اجرا است، اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح منطقه به عنوان مطالبه جدی و به حق شهروندان همواره در اولویت فعالیت‌های شهرداری منطقه قرار دارد.

وی اضافه کرد: ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده، بهبود وضعیت معابر، رسیدن به استاندارهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف آسفالت و بهسازی معابر و محلات است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج افزود: شهرک نگار و آپارتمان‌های کودکان استثنایی در ابتدای بلوار ۳۶ متری دگایران واقع شده که معابر آن خاکی بود، و یکی از برنامه‌های شهرداری در راستای بهسازی معابر بحث آسفالت شهرک نگار بود که بهسازی این شهرک و محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی اجرایی شد.

وی از آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع از محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی و شهرک نگار خبر داد و یادآور شد: برای بهسازی معابر این شهرک متراژ یک هزار و ۷۰۰ تن آسفالت ریزی صورت گرفته است.

کریمی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار مترمربع تسطیح و رگلاژ و پنج هزار و ۵۰۰ تن بیس برای اجرای عملیات آسفالت و بهسازی انجام شده است، گفت: عملیات آسفالت و بهسازی چندین معبر دیگر در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته که امسال نسبت به آسفالت و بهسازی آنها اقدام خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 433042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.