مسی و بقیه بازیکنان ستین را قبول ندارند/ بارسا در معامله با یوونتوس شکست خورد

این روزها شرایط در بارسلونا عجیب و جالب توجه شده، از کسب نتایج ضعیف سیتن گرفته تا درگیری مسی با ادر سارابیا، که حالا به تیتر یک روزنامه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی است که در هفته‌های گذشته خبرهایی از اردوی بارسا بیرون آمد مبنی بر درگیری لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی و ادر سارابیا دستیار کیکه ستین، که جو تیم را متشنج کرده است. با این حال نتایج ضعیفی که ستین کسب کرده، احتمال اخراج او و سپردن سکان هدایت کاتالان‌ها به گارسیا پیمنتا مربی تیم B بارسا را افزایش داده است.

با این وجود انتقادها نسبت بارتومئو و فروش آرتور به یوونتوس که برخی‌ها آن را یک شکست می‌دادند هم زیاد است. به همین منظور خبرنگار ایمنا یک گفتگوی کوتاه اینترنتی با یکی از خبرنگاران اسپانیایی که در رسانه ورزشی "کادناسِر" فعالیت می‌کند، و رابطه نزدیکی با باشگاه بارسلونا دارد، انجام داده و نظر او را راجع به اتفاقات اخیر این باشگاه جویا شده است که در ادامه می‌خوانید:

سانتی راجع به شرایط کیکه ستین برای ما بگو، ظاهراً او در آستانه اخراج قرار دارد و جانشینش هم سرمربی بارسای B گارسیا پیمنتا است؟

بر اساس اطلاعاتی که من از مدیران ورزشی باشگاه بارسلونا دریافت می‌کنم، در حال حاضر امکان اخراج کیکه ستین وجود ندارد، او تا پایان فصل سرمربی بارسا خواهد بود و اگر نتایج مطلوب را به دست نیاورد آن موقع احتمال برکناری او زیاد خواهد بود.

بارسا به دنبال ژاوی هرناندز برای مربیگری بود و او با تیم قبلی خود قراردادش را تمدید کرد، نظر شما چیست؟

در بخش مدیر ورزشی عملکرد آبیدال در حال بررسی است و هر احتمالی می‌توان در مورد آینده او داد، در خصوص ژاوی هم باید بگویم که او خیلی دوست دارد مربی تیم بارسا شود، بعد از انتخابات ۲۰۲۱ احتمال حضور ژاوی در تیم زیاد است، او رابطه نزدیکی با ویکتور فونت (نامزد انتخابات ریاست بارسلونا) دارد و من خیلی بعید می‌دانم در دوران بارتومئو، ژاوی به بارسا برگردد.

در تمرینات بارسا، طرف روزهای گذشته مسی به شدت از ستین و دستیارش ادر سارابیا عصبانی بود، قضیه چیست؟

مسی قطعاً مهم‌ترین نقش را در بارسا دارد، و حرف آخر را او می‌زند. دلیل این مشکل هم قضیه کولینگ بریک (وقفه‌ای باری نوشیدن آب) است. قضیه این است که تعدادی از بازیکنان تاکتیک‌های ستین را قبول ندارند ولی او را به عنوان مربی خود پذیرفته‌اند. به هر حال ستین بخشی از باشگاه است و باید بازیکنان ادامه دهند تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

در نهایت نقل و انتقال آرتور پیانیج انجام شد، نظرت چیست؟ به نظرت کدام طرف بیشتر از این اتفاق سود کرد؟

صد درصد یووه بیشتر از این معامله سود برد، چرا که پیانیچ به سال‌های آخر فوتبالش نزدیک شده ولی آرتور یک بازیکن جوان است، اینجا به جایی برای بارسا تنها یک سود داشت، فقط ۱۰ میلیون از یوونتوس می‌گیرند و اسمش را انتقال ۸۰ میلیونی گذاشته اند و این کار کاملاً قانونی است، بخاطر بالانس مالی باشگاه این کار را انجام دادند. آن‌ها فقط بخاطر مشکل و بالانس مالی این کار را انجام دادند که به هیچ وجه نمی‌توان این را یک برد برای بارسا دانست.

گفتگو از علی سرفراز و سجاد اسدی؛ خبرنگاران سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 433034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.