نمایندگان مجلس در جهت تفویض اختیار به شوراها عمل کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است نمایندگان در جهت تفویض اختیار به شوراها عمل کنند زیرا این کار باعث خروج از مدیریت متمرکز شده و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای شهر با نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با وجود اینکه زمان زیادی از آغاز به کار نمایندگان اصفهان در این دوره مجلس نگذشته است شاهد تلاش شبانه روزی این عزیزان برای روان سازی امور شهر، مردم و کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران شهری تلاش می‌کنند امید و سرزندگی در شهر ایجاد شود، افزود: مردم همه مسئولان و نمایندگان را در یک صف می‌بینند و آنها را کارگزار نظام می‌دانند بنابراین هر کوتاهی و موفقیتی به پای همه مسئولان نوشته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امروز دغدغه همه مسئولان باید سرعت بخشیدن به کار و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم باشد و این موضوع در سایه هم افزایی، همدلی و تعامل میان همه مسئولان اعم از نمایندگان و مدیران شهری رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه لازم است شهر با ارزش افزوده تحویل آیندگان شود، خاطرنشان کرد: در همه دوره‌ها نمایندگان مجلس باید در سطح ملی تلاش کنند و خاکریز اول را به مدیریت شهری بسپارند؛ هم‌اکنون شوراها با تجربه‌ای که کسب کرده‌اند از بلوغ لازم برای پیشبرد امور شهر و مردم برخوردار شده‌اند.

نصراصفهانی تاکید کرد: لازم است نمایندگان در جهت تفویض اختیار به شوراها عمل کنند زیرا این کار باعث خروج از مدیریت متمرکز شده و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

کد خبر 433032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.