اجرای طرح‌های کلان همراهی نمایندگان مجلس را می‌طلبد

شهردار اصفهان گفت: تاکید مدیران شهری بر همراهی نمایندگان مجلس برای اجرای طرح‌های کلان، ایجاد امید و سرزندگی در شهر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای شهر با نمایندگان مجلس اظهار کرد: در دور قبلی مجلس نیز نمایندگان مردم اصفهان تعامل خوبی با مدیران شهری داشتند و نتایج و پیگیری‌های خوبی در حوزه مسائل شهر صورت می‌گرفت که از آن جمله می‌توان به جذب اوراق مشارکت برای شهرداری اصفهان و پیشبرد امور شهر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مدیرانی که در این دوره مشغول به فعالیت هستند از یک سو به ارزش‌های اسلامی پایبند و از سوی دیگر از تخصص و مهارت لازم برخوردارند برخی از آنها به اقتضای سنشان در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر بوده اند و برخی از مدیران جوان نیز غالباً فرزندان شهید و یا جانباز هستند که البته تحصیلات عالی دانشگاهی و تخصصی حوزه خود را نیز دارا هستند و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های مختلف دارند، طبیعتاً انتظارها از چنین مجموعه‌ای زیاد است و به همین دلیل نیز امروز هیچ پروژه‌ای در شهر معطل نمانده است.

شهردار اصفهان پیرامون روند اجرای پروژه‌های شهری و مشکلاتی که بر سر اجرای بخشی از این پروژه‌ها وجود داشت، افزود: سالن اجلاس از پروژه‌هایی است که در گذشته بی رونق بود و طلبکاران زیادی داشت، اما در این دوره مدیریت شهری این سرمایه شهر را بیدار کردیم و سال گذشته با ۴۰۰ میلیارد تومان که شامل ۲۰۰ میلیارد هزینه آزادسازی و ۲۰۰ میلیارد هزینه اجرا و ساخت بود آن را به پیش بردیم.

وی با بیان اینکه امسال نیز ۲۵۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه می‌شود، گفت: مدیریت شهری برای تأمین این هزینه توانست بودجه ۲۷۵۰ میلیارد تومانی را ظرف سه سال به شش هزار میلیارد تومان برساند و همین نیز باعث شد طی دو سال، هر سال در تحقق بودجه در کشور نمونه شویم.

نوروزی اقدامات انجام شده در شهرداری را فارغ از هر نگاه سیاسی عنوان کرد و افزود: تک تک ذی‌نفعان شهرداری مردم هستند بنابراین نباید نگاه سیاسی داشت.

وی از جمله اقدامات برای ارتباط با شهروندان را ملاقات‌های مردمی در مناطق، پاسخگویی تلفنی مستقیم به مردم، ارتباط مؤثر و اثربخش با علما، ارتش، سپاه و… انجام ۶۰ گفتگوی مستقیم با اقشار و اصناف مختلف در قالب جلسات هم اندیشی عنوان کرد.

نوروزی اضافه کرد: شهرداری طرح‌های کلان در دست اجرا دارد و به همین دلیل در حوزه ارتباط با سازمان مدیریت، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و … به کمک نمایندگان مجلس نیازمند است همچنین حضور نمایندگان در برنامه‌های عمرانی و افتتاحیه‌ها باعث دلگرمی مردم خواهد بود.

کد خبر 433028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.