بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار بندرعباس/جابجایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بهره‌برداری میدان جدید میوه و تره‌بار با جابه جایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم به این محل خبر داد.

علی عامری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سرانجام پس از سال‌ها تلاش، شاهد بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار شهر بندرعباس هستیم.

وی با بیان اینکه این پروژه بزرگ آرزوی دیرینه شهروندان و فعالان این بخش است، افزود: این بازار در مجموع دارای ۹۲ غرفه است که نیاز شهروندان در این زمینه را به کلی مرتفع می‌کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: در محل میدان قدیم ۳۵ غرفه دایر بود که پس از جلسات متعدد، توافق نهایی با آنها صورت گرفته و این غرفه‌ها به محل میدان جدید منتقل شده‌اند.

عامری گفت: بهره برداری از این میدان جامه عمل به یک وعده بزرگ دیگر از سوی شهرداری پوشاند چرا که تحقق این مهم آرزوی همه شهروندان و به خصوص فعالان این بخش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این میدان با ۲۴ هکتار مساحت در شرق شهر بندرعباس و در نزدیکی میدان میوه و تره‌بار فعلی قرار دارد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهردار بندرعباس اضافه کرد: در این میدان، محلی برای عمده و خرده‌فروشی میوه، خدمات بانکی، حمل‌ونقلی و تعمیرگاهی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 433025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.