نامگذاری میدانی در فولادشهر به نام "حجاب"

شهردار فولادشهر گفت: یکی از میادین جدید این شهر که با اعتباری بالغ بر سه ملیلیارد ریال احداث شده است به نام میدان "حجاب" نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک محمدی در جمع مسئولان بخش فولادشهر، اظهار کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی برای دستیابی به اهداف شوم خود به تهاجم فرهنگی روی آورده‌اند و تلاش می‌کنند با استفاده از نارسایی‌های فرهنگی، بدحجابی و بی حجابی را ترویج کنند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی از راهکارهای اساسی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب است، افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در شهر و همچنین نامگذاری معابر تحت عناوین مختلف مذهبی و نصب بنرهای فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری می‌تواند در این زمینه انجام دهد.

شهردار فولادشهر گفت: برای ترویج دین اسلام و مباحث فرهنگی آن نباید از تبلیغ غافل شد از این رو همزمان با روز ۲۱ تیر که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است، یکی از میادین جدید این شهر که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال احداث شده است به نام میدان "حجاب" نامگذاری شد.

محمدی تصریح کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در فولادشهر که از شهرهای مهاجرپذیر کشور است، اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 433024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.