اجرای یک میلیون و ۴۴۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از اجرای یک میلیون و ۴۴۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری در سال گذشته خبر داد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری ایجاد زیرساخت مناسب برای حمل و نقل شهری است که در این راستا سال گذشته با صرف ۲۰۵ هزار تن آسفالت، مساحتی معادل یک میلیون و ۴۴۰ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر آسفالت شده است.

وی افزود: این عملیات شامل روکش آسفالت خیابان‌های جدید نظیر معابر پروژه‌های فرزانگان و آفتاب و همچنین اصلاح روکش‌های معابر قدیمی شهر است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان این سطح عملیات را بیش از دو برابر سال ۹۷ عنوان کرد و گفت: در سال ۹۷، ۶۰۰ هزار مترمربع در اصفهان عملیات روکش آسفالت انجام شده بود.

وی تاکید کرد: همت مدیریت شهری خدمت به شهروندان و ایجاد فضای امید و نشاط برای ساکنان اصفهان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهر، گفت: در سال ۹۷ مبلغ قراردادهای منعقد شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی ۳۶۸ قرارداد به مبلغ ۲۱۳ میلیارد تومان بوده که در سال گذشته این تعداد به ۵۵۸ قرارداد به مبلغ ۵۵۷ میلیارد تومان رسیده است.

مظفر ادامه داد: مبلغ قراردادهای منعقد شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ تا ۱۶۰ درصد و از نظر تعداد حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۷ مبلغ قراردادهای تحویل شده ۱۷۳ میلیارد تومان بود که در سال گذشته به ۲۲۶ میلیارد تومان رسید و در مجموع به لحاظ مبلغی ۳۰ درصد و از نظر تعداد پنج درصد رشد داشت.

کد خبر 433022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.