روزنامه‌های ورزشی ۲۱ تیر؛ پنجه بر پوکر

پرسپولیس با پیروزی مقابل ماشین سازی حالا راه طولانی برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۱ تیرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "امیدوارم پرسپولیس مدال قهرمانی ام را بدهد" به اظهارات علیرضا بیرانوند قبل از سفر به بلژیک پرداخت، کسی که نقش مؤثری در قهرمانی‌های متوالی سرخپوشان داشت و حالا تلاش برای قهرمانی را در لباس آنتورپ تجربه می‌کند.

"گل" با عنوان"پنجه بر پوکر" به پیروزی سرخپوشان در مقابل ماشین سازی تبریز در شب گلزنی مهدی ترابی پرداخت، پیروزی که آنها را یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آقای هافبک علیه بشار مشکل دلار است یا رقابت" مدعی شده است که نماندن احتمالی بشار در پرسپولیس برآمده از رقابت یکی از هافبک‌های این تیم و فشار او به یحیی است، موضوعی که گل محمدی نیز فعلاً در خصوص آن اظهار نظر واضح و روشنی نکرده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "چشم فرهاد به پنجه ببر" به تقابل امشب استقلال و تراکتور در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرداخت، مصافی که تنها امید آبی‌پوشان در آن شیخ دیاباته است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"مهارنشدنی‌ها" به ثبت پنجمین پیروزی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر پرداخت، آماری که آنها را حالا به مدعی اول و آخر قهرمانی در لیگ نوزدهم بدل کرده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "به تیم افاضلی رحم نکنید" به مصاف حساس سپاهان و پارس جنوبی جم پرداخت، مصافی که سپاهان در آن آخرین تلاش‌های خود برای ماندن در کورس قهرمانی را می‌کند و از سوی دیگر پارس جنوبی جم در فکر جدا شدن از انتهای جدول لیگ است.

"سبز سبزم" با عنوان "عالیه، همیشه همینطوری باشید" به پیروزی مقتدرانه و پنج گله ذوب آهن مقابل شاهین شهرداری بوشهر پرداخت، نتیجه‌ای که تا حد زیادی ذوب آهن را از کاندیداهای سقوط حذف کرد.

کد خبر 433002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.