فعال شدن ۱۲ دستگاه اسکانیا در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: ۱۲ دستگاه اتوبوس اسکانیای جدید با هزینه ۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا پایان تیرماه در شهر فعال خواهد شد.

محمدرضا شفیعی در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه فعال شدن اتوبوس‌های جدید در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر یزد نقش کلیدی دارد، اظهار کرد: شهر نیازمند باز طراحی مسیرهای اتوبوس شهری است.

وی افزود: به دلیل ترافیک خیابان کاشانی به شورای شهر پیشنهاد دادیم که باید ابتدا پارکینگی برای این مسیر جانمایی و احداث و سپس مسیر ویژه طراحی شود که موضوع در حال پیگیری است.

شفیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر، تاکید کرد: الزامی شدن استفاده از ماسک توسط مردم و تذکر به رانندگان ناوگان در خصوص استفاده از ماسک، استفاده از کارت شهروندی و خودداری از دریافت پول نقد، عمده اقدامات فعلی در این باره است.

وی در خصوص تاکسی بی سیم‌های ۱۸۳۰ و ۱۳۳ نیز گفت: تاکسی بی سیم‌های ۱۸۳۰ و ۱۳۳ به زودی نرم افزار پرداخت آنلاین مجهز می‌شوند و رانندگان آنها ملزم به استفاده از این نرم افزار هستند تا نیازی به پرداخت وجه نقد توسط مسافران نباشد ضمن اینکه راننده نمی‌تواند مبلغ بیش از تعرفه را از مسافر دریافت کند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در این طرح مسافر می‌تواند به راننده و خدمات تاکسی رانی امتیاز بدهد که خیلی برای ما مهم بود و رانندگانی که امتیاز لازم را دریافت کنند می‌توانند مورد حمایت باشند و با متخلفان نیز در کمیته انضباطی سازمان برخورد می‌شود.

کد خبر 432996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    کلا تاکسی رانی ۱۰۰ سال عقب تر از بخش خصوصی و تاکسی اینترنتی هست معلوم نیست این سال ها چه اشتباهی می کردن؟!