قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد

بعد از وقفه چند ماهه در برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان، قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر خلاف همیشه که مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار می‌شد، این مراسم با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضایی مختلف برگزار شد.

با وجود ناتمام ماندن نسبی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تیم‌ها با رقبای احتمالی خود در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آشنا شدند.

آتلانتا- پاریس ژرمن

تیم آماده این روزهای فوتبال ایتالیا بعد از درخشش در سال ۲۰۲۰ میلادی باید به مصاف تیمی برود که چند ماهی است به دلیل لغو کامل لیگ فرانسه در استراحت به سر می‌برد.

آتلانتا با پیروزی مقابل قهرمان لیگ فرانسه می‌تواند شگفتی ساز فصل جاری لیگ قهرمانان لقب بگیرد.

لایپزیش - اتلتیکو مادرید

شاگردان ناگلزمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید مقابل سرسخت‌ترین تیم ممکن برای گل خوردن صف آرایی کند.

لایپزیش که فصل چندان خوبی را در آلمان سپری نکرده است می‌تواند با شکست اتلتیکو سال متفاوتی را در تاریخ تیم تازه تأسیس آلمانی ایجاد کند.

ناپولی / بارسلونا - چلسی / بایرن مونیخ

روزهای سخت کیکه ستین در بارسلونا و همزمانی آن با درخشش شاگردان جنارو گتوزو می‌تواند منجر به صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی شود.

از سوی دیگر چلسی در آماده‌ترین روزهای خود باید مقابل لوا و یاران او در بایرن شود تا در صورت پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

منچستر سیتی / رئال مادرید- لئون / یوونتوس

محتمل‌ترین اتفاق از این دو مصاف مرحله یک هشتم نهایی رسیدن رئال به رونالدو است، مصافی بین رئال و یوونتوس که برنده آن مطمئناً شانس اول قهرمانی لقب خواهد گرفت.

کد خبر 432952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.